Версия за печат

02674-2020-0001

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000081276

BG331, Начално училище Васил Левски, ж.к. АСПАРУХОВО ул. МЕСТА № 27, За: Стела Петрова, България 9000, Варна, Тел.: 0359 52370693, E-mail: nu_levski@abv.bg, Факс: 0359 52370693

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nulevski.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/nulevski-267/proceduri-20-2-zop/a2-0005906.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 082 от 21.01.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02674-2020-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши изпълнение на допълнителни строително-монтажни работи на обект „Основен ремонт, реконструкция и подземно застрояване на начално училище „Васил Левски“, в УПИ I-1086, кв.70, 28 мр, кв. Аспарухово, гр.Варна по част Конструкции, АС,ВиК,ОВК и ЕЛ.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 03 от 17.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, „БГ ЛЕНД КO“ АД, ул.Н. ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ №3, ап. 16, България 9000, Варна, Тел.: 0359 893649907, E-mail: office@bgland.co, Факс: 0359 893649907

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на допълнителни строително-монтажни работи на обект „Основен ремонт, реконструкция и подземно застрояване на начално училище „Васил Левски“, в УПИ I-1086, кв.70, 28 мр, кв. Аспарухово, гр.Варна“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

17.02.2020 г. 

Крайна дата

30.09.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
344574.42 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.09.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: 1.Изменя се чл. 1, като се добавя ал. 3 2.Изменя се чл. 5, ал.1 3.Изменя се чл. 55, ал.3 в частта размер на гаранцията 4.Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 ; Преди промяната: Чл. 5. (1) Общата цена за изпълнение на договора е: 235 770,33 (двеста тридесет и пет хиляди седемстотин и седемдесет лева и тридесет и три стотинки) лева без ДДС,съгласно попълнена количествено стойностна сметка. чл.55 (3) Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 7073,11 лв. [седем хиляди седемдесет и три лева и тридесет и три стотинки], представляващи 3 на сто от Цената за изпълнение на договора без ДДС, представена под формата на парична сума (депозит), безусловна и неотменима банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Чл. 2. (1) Срок на договора: до 31.07.2020г. (2) Срок за изпълнение на СМР – до 30.04.2020г., считано от датата на подписване на договора.; След промяната: І. Изменя се чл. 1, като се добавя ал. 3,както следва: (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага,а ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приема да изпълни допълнителни СМР във връзка направената промяна по време на строителството съгласно чл.154,ал.2, т.5 от ЗУТ, съгласно утвърдена КСС, неразделна част от настоящото споразумение. ІІ. Изменя се Чл. 5, ал.1, както следва:Общата цена за изпълнение на договора се променя от 235 770,33 (двеста тридесет и пет хиляди седемстотин и седемдесет лева и тридесет и три стотинки) лв. без ДДС на 344 574,42 (триста четиридесет и четири петстотин седемдесет и четири лева и 0,42ст.) лева без ДДС,в т.ч. Цена за изпълненние СМР – 161 252,54 (сто шестдесет и една хиляди двеста педесет и два лева и 0,54) и 183 321,88(сто осемдесет и три хиляди триста двадесет и един лев и 0,88ст.), съгласно количествено стойностна сметка за обекта и количествено стойностна сметка за отпаднали количества и за изпълнение на допълнителните работи по реда на чл.154,ал.2, т.5 от ЗУТ. Финансирането в размер на 108 804,09лв. без ДДС представляващо учвеличението на първоначалния договор ще бъде осигурено от бюджета на НУ „Васил Левски“, гр.Варна за съответната година. IIІ. За стойността на допълнителното финансиране в размер на 108 804,09лв. без ДДС се предвижда авансово плащане в размер на 80% . Аванса се изплаща след представяне на фактура от Изпълнителя. Аванса се приспада на окончателното плащане. IV. Изменя се чл. 55, ал.3 в частта размер на гаранцията, както следва: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 10 337,23[лв], представляващи 3 на сто от Цената за изпълнение на договора без ДДС, представена под формата на парична сума (депозит), безусловна и неотменима банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. V. Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 , както следва: (1)Срокът на договора: до 15.09.2020г. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 20.08.2020г. ; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗОП, във връзка с констатирани в процеса на изпълнение на строителните дейности по горецитирания проект на обект за интервенция начално училище „Васил Левски“ непредвидени обстоятелства, които Възложителя не е могъл да предвиди на етап изготвянето на техническия проект и допълнително разработен проект по реда на чл.154 от ЗУТ на основание на който е проведена обществена поръчка по реда на чл.18, ал.1, т.13, във връзка с чл.182, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и е сключен настоящия договор и са възникнали впоследствие като скрити дефекти, а именно: След започване на строителните работи са разкрити засегнатите зони по обекта при което се установява необходимост от допълнителни дейности на строежа, във връзка с нововъзникналите ситуации, останали скрити по време на първоначалните и допълнителни огледи по време на проектирането, предвид което във връзка с направените констатации е възникнала необходимост да се изпълнят допълнителни на вид и количества строително монтажни работи по допълнително разработен проект по реда на чл.154,ал.2, т.5 от ЗУТ по част Конструкции, част АС, част ЕЛ и част ВиК. Както и констатирани отпадъщи количества от основния и допълнителния проект.
Променено условие: 1.Изменя се чл. 2, ал.1; Преди промяната: Чл. 2. (1) Срок на договора: до 15.09.2020г. ; След промяната: Чл. 2. (1) Срок на договора: до 30.09.2020г. ; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с приключено изпълнение на обекта в срока на договора и предстоящи действия по въвеждане на обекта в екплоатация, а именно:насрочена комисия за 10.09.2020г. със срок на работа до 14 дни.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
326133.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стела Петрова Христова-Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на Начално училище "Васил Левски"