Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Кристина Георгиева, България 1594, София, Тел.: 02 9402049, E-mail: k.g.georgieva@government.bg, Факс: 02 9402177

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gov.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=FFCAEEB0-9D6B-11E9-A5B8-F04DA2031065.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МС-116 от 02.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766872, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

02.09.2019 г. 

Крайна дата

18.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
72207.12 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

28.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 9.42% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Посочените количества при откриване на обществената поръчка са прогнозни.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6801.72 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последно плащане по договора е направино на 28.04.2021 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Веселин Георгиев Чинов
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността”, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП.