Версия за печат

00530-2018-0116

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: С. Мутафчиев, България 1000, София, Тел.: 02 98593293, E-mail: s.mutafchiev@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3811.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-200 от 04.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0116
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва дейности по развитие на ИС "Вътрешни регламенти" (разработване и внедряване на нови модули и функционалности и оптимизиране на съществуващите функционалности, обучение и трансфер на знания за работа с ИС, оказване на съдействие и помощ за внедряване на ИС) за период не по-кратък от 6 и не по-дълъг от 8 месеца, както и дейности по поддръжка на ИС "Вътрепни регламенти" за срок, предложен от избраният за изпълнител участник, който срок е между 24 и 48 месеца, считано от датата на подписване на договора.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 35 от 26.03.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ИНДЕКС БЪЛГАРИЯ ООД, ж.к. Младост 1, бл. 54, ет. 1, България 1784, София, Тел.: 02 9034400, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 02 9034400

Интернет адрес/и:

URL: http://www.indexbg.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Развитие и поддръжка на информационна система "Вътрешни регламенти".

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
70125 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
70125 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 16380 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: В срока на договора няма забава. В рамките на двугодишния период е имало забава при изпълнението на етап I (посочено в колона 6) с 63 дни. На основание чл. 28 от Договора, поради забава на изпълнението на етап 1 (дейност от 1 до 8 от Технически спецификации – Приложение №1 към Договор №35 от 26.03.2019 г.

V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 24 месеца, считано от 26.03.2019г. Цената за развитие на системата се заплаща еднократно, а за поддръжка на ИСВР на периодични плащания за период от 3 месеца, съгласно чл. 6, ал. 1, т. 3 от договора, в лева, в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура от координатора по договора, в дирекция БФ в ЦУ на НАП. Последното плащане е извършено на 16.04.2021 г., с което са уредени взаимоотношенията между страните и изпълнението по договора се счита за приключено.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: П. Йорданова
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Правна", оправомощена, съгласно чл. 7, ал. 1 от ЗОП със заповед №ЗЦУ-1655/29.04.2021 г.