Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 176789453

BG411, Министерство на икономиката, ул.Славянска 8, За: Станка Стоименова, България 1000, София, Тел.: 02 9407723, E-mail: s.stoimenova@mi.government.bg, Факс: 02 9407723

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mi.governmwnt.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.mi.government.bg/bg/competitions-c354-1.html.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 84 от 05.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет.7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 70010377, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 70010377

Интернет адрес/и:

URL: www.zop@officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за нуждите на Министерство на икономиката

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

05.09.2019 г. 

Крайна дата

17.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
239700 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 50% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 72% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изпълнението по договора е съобразно нуждите на възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
172688 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Доставките за нуждите на МИ ще се финансират със средства по бюджета на МИ.Доставките за нуждите на ГДЕФК – УО на ОПИК 2014-2020 г. и ОП ИМСП 2014-2020 г. ще се финансират по бюджетна линия № BG16RFOP002-5.005-0001 „Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК и ОПИМСП съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики“ по приоритетна ос 5 „Техническа помощ“ на ОПИК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие.Финансирането по бюджетната линия е до 31.12.2020г. Договорът е във вр. с Рамково споразумение № СПОР-4 от 18.04.2019 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“, обособена позиция № 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг“ на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

28.04.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Лъчезар Борисов
VII.2)
Длъжност: министър