Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4078.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на НАП, както следва: Обособена позиция №1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг“; Обособена позиция №2 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк)“;Обособена позиция №3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс);Обособена позиция №4„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“;Обособена позиция №5 „Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“,съгл. сключени Рамкови споразумения № №СПОР-4/18.04.2019г., №СПОР-6/18.04.2019г., №СПОР-7/18.04.2019г., №СПОР-8/18.04.2019г. и №СПОР-9/18.04.2019 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 171 от 16.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, гр. София, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки. Обособена позиция №4.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

16.12.2019 г. 

Крайна дата

18.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6859.3 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е от датата на сключването му – 16.12.2019 - 18.04.2021 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 7 000 лв. без ДДС. До датата на изтичане на договора общата и изплатена стойност, съобразно възникналите за Възложителя необходимости, е в размер на 6 859,30 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 29.07.2020 г. Договорът се счита за приключен с изтичането на срока за изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.