Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Виолета Мирчева, България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pp.mod.bg/MO-DOPO-2020-024.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и монтаж на мека мебел за офиса за Министерство на отбраната при условията на Рамково споразумение № СПОР-9/15.03.2018г. на ЦОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УД-12-108 от 17.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1782, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на мека мебел за офиси на Министерство на отбраната.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

40

ІII.7) Стойност, посочена в договора
26991.24 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

19.03.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 30
Причини за забавянето: Забавена доставка от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с 30 (тридесет) дни, на стойност 7145,18 лв. до един от крайните получатели, посочен в чл.8, ал.1, приложения №1 и №5 от договора.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
26991.24 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 1071.78 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: За забавената доставка с 30 (тридесет) дни до един от крайните получатели по договора, на Изпълнителя е начислена неустойка по 0,5% за всеки просрочен ден върху сумата на забавената доставка от 7145,18 лв. без ДДС. Съгласно чл.24 от договора: „При забава на доставката и/или монтажа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ неустойка в размер на 0,5% (нула цяло и пет процента) от стойността на дължимата доставка/монтаж без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% (десет процента) от стойността на договора без ДДС“.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.04.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Аделина Емилова Николова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "Обществени поръчки в отбраната", упълномощен със Заповед № ОХ-201/02.03.2020 г. на министъра на отбраната