Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695160

BG411, Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски 17, За: Деница Трунчева, България 1040, София, Тел.: 02 9400946, E-mail: d.truncheva@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/Министерство%20на%20културата,12232.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на културата


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД11-03-54 от 30.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1000, София, Тел.: 02 8433216, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на културата

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

30.08.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
40441 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.2 и чл. 24, т. 2 ; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 09.03.2020 год. включително. Текст на чл. 24, т. 2 "Настоящият договор се прекратява в следните случаи:2. С прекратяване на рамковото споразумение, въз основа на което този договор е сключен;; След промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, или до 31.01.2021, включително, което от двете събития настъпи по-рано.Текстът на чл. 24, т. 2 от договора се изменя, както следва: „2. Без предизвестие, при сключване на договор с изпълнител, избран след вътрешен конкурентен избор въз основа на сключено от Централния орган за покупки рамково споразумение след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка, открита с Решение РМФ-81/20.12.2019 г. на министъра на финансите; Правно основание: чл. 113, ал.3, т.1 и чл.116, ал.1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: чл. 2; чл.15, ал.1; чл. 24, ал.1 ; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, или до 31.01.2021, включително, което от двете събития настъпи по-рано.; текст на Чл. 15. (1) При подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя гаранция за добро изпълнение в размер на 2 022.06 лв., представляваща 5 % (пет процента) от неговата обща стойност без ДДС; чл. 24 ; Настоящият договор се прекратява в следните случаи: 1. С изтичане срока на договора или с изчерпване на бюджетния ресурс по чл.5, ал.1, което от двете събития настъпи по-рано ; След промяната: „Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до 09.03.2021 г. включително или до достигане на максималната му стойност или до сключване на нов договор от индивидуалния възложител, въз основа на ново Рамково споразумение на Централния орган за покупки, което от посочените събития настъпи по-рано. §2. В съответствие с чл. 15, ал. 1 от договор № РД11-03-54/30.08.2018 г., ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да предприеме необходимите действия за привеждане на гаранцията за изпълнение в съответствие с изменения срок на действие на договора, в срок до 5 (пет) дни от подписването на настоящото допълнително споразумение. §3. Текстът по т. 1 от чл. 24 от договор № РД11-03-54/30.08.2018 г. се изменя, както следва: „Чл. 24. С изтичане на срока или с настъпване на някое от обстоятелствата по чл. 2 от договора.“ §4. Текстът по т. 2 от чл. 24 от договор № РД11-03-54/30.08.2018 г. се отменя. ; Правно основание: чл. 113, ал. 3, т. 1 от ЗОП и чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 50% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изтичане срока на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
20764 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Обявлението за приключване на договор следва да се публикуваа по партидата на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите, към досието на поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“, с уникален номер в РОП на АОП: 00210-2017-0015, на основание чл. 14, ал. 3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

09.04.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Боил Василев Банов
VII.2)
Длъжност: Министър на културата