Версия за печат

00426-2019-0039

BG-Кюстендил:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kustendil.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 85 от 27.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00426-2019-0039
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

текущ ремонт, свързан с възстановяване на повредени или липсващи детски съоръжения, паркови кошчета, пейки, деформирани огради, липсващи вратички, счупени осветителни тела на обекти, изградени и финансирани по проект „Зелена и достъпна градска среда“, BG161PO001/1.4-09/2012/025, Устойчиво и интегрирано развитие на град Кюстендил, чрез благоустрояване и озеленяване на градската среда“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-00-324 от 05.03.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG415, Строителна фирма-Рила ЕООД, ул. Цар Освободител № 98, ет.1, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550522, E-mail: rilapto_kn@mail.bg, Факс: 078 550522

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Текущ ремонт на обекти, изградени по проект „Зелена и достъпна градска среда“, BG161PO001/1.4-09/2012/025, Устойчиво и интегрирано развитие на град Кюстендил, чрез благоустрояване и озеленяване на градската среда“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

60

ІII.7) Стойност, посочена в договора
64219.98 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.03.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 267
Причини за забавянето: СМР - по договора е изпълнено в срок, забавата се дължи при извършване на плащането от страна на Възложителя, наложено от липса на финансов ресурс
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
60204.2 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Петър Георгиев Паунов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Кюстендил