Версия за печат

00334-2017-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Георги Сава Раковски № 47, За: Мариана Митева, България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.customs.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р -335 от 18.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00334-2017-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на канцеларски материали“. Видовете канцеларски материали са разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Доставка на папки,кламери счетоводни книги и кочани с квитанции“ и Обособена позиция №2 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“. Обособена позиция № 1 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания,в съответствие с разпоредбата на чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32-267329 от 27.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности”, която включва - канцеларски материали и офис принадлежности, посочени по конкретен вид, параметри и прогнозни количества в Таблица № 2 от Раздел ІI. „Технически спецификации” от документацията за обществена поръчка.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
.1 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С допълнително споразумение, рег. № 32-279358/25.09.2020 г. е изменен чл. 5, ал. 1 от договора.; Преди промяната: Настоящият договор се сключва за срок от 36 месеца или до сключване на договор с Изпълнител, избран в резултат на проведена процедура въз основа на влязло в сила рамково споразумение на Централен орган за покупки и влиза в сила от датата на подписването му от двете страни.; След промяната: Срокът, уговорен в чл. 5, ал. 1 се удължава до сключване на договор с Изпълнител, избран в резултат на проведена процедура въз основа на влязло в сила рамково споразумение на Централен орган за покупки, но с не повече от 6 месеца, считано от датата на изтичане на първоначално уговорения срок, като влиза в сила от 28.09.2020 г.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
671659.05 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. В поле III. 7 Стойност, посочена в договора е записано 0.1, тъй като договорът не съдържа обща стойност, а за изпълнените доставки се заплаща на база единични цени. 2. В поле IV.1) Дата на приключване е посочено 29.12.2020 г., тъй като на тази дата е извършено последното дължимо плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мирослава Димитрова Енчева
VII.2)
Длъжност: Началник отдел "Обществени поръчки" на Агенция "Митници" и длъж. лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № ЗАМ - 347/09.03.2021 г.