Версия за печат

00157-2018-0006

BG-Мизия:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193088

BG313, Община Мизия, ул. Георги Димитров № 25-27, За: ДД УТЕППИСД - Филка Лазарова, България 3330, Мизия, Тел.: 0916-12315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 0916-12012

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.miziabg.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1537%3A2018-11-pryako-dogovaryane-za-vazlagane-na-speshni-i-neotlozhni-avariino-remontni-deinosti-po-vazstanovyavane-na-ulichnata-mr.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 009 от 26.07.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00157-2018-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Спешни и неотложни аварийно- ремонтни дейности по възстановяване на уличната мрежа в гр. Мизия, разрушена в резултат на наводнението от 09-10 юли 2018 г. (проектиране, авторски надзор и строителство).Изпълнението на обществената поръчка обхваща: 1) Изготвяне на инвестиционен проект (фаза „технически” проект) за изпълнение на спешни и неотложни аварийно- ремонтни дейности по възстановяване на уличната мрежа в гр. Мизия, разрушена в резултат на наводнението от 09-10 юли 2018 г., както следва: • ул. "Петко Банков"; • "Селановско дере - ул. "Петко Банков"; • ул. "Георги Димитров"; • ул. "Лазар Драйчев". 2) Изпълнение на строителство по изготвения и одобрен инвестиционен проект; 3) Упражвяване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 07.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG312, Пътинженеринг- М АД, ул. Граф Игнатиев 24, България 3400, Монтана, Тел.: 09630-0893, E-mail: roadm@pst.bg, Факс: 09630-0893

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изпълнението на обществената поръчка обхваща: 1) Изготвяне на инвестиционен проект (фаза „технически” проект) за изпълнение на спешни и неотложни аварийно- ремонтни дейности по възстановяване на уличната мрежа в гр. Мизия, разрушена в резултат на наводнението от 09-10 юли 2018 г., както следва: • ул. "Петко Банков"; • "Селановско дере - ул. "Петко Банков"; • ул. "Георги Димитров"; • ул. "Лазар Драйчев". 2) Изпълнение на строителство по изготвения и одобрен инвестиционен проект; 3) Упражвяване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2117971.62 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.03.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 76.76% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Предвид спецификата на обекта, а именно изпълнение на спешни и неотложни аварийно-ремонтни дейности по възстановяване на уличната мрежа в гр.Мизия, разрушена в резултат на наводнението от 09-10.07.2018 год. и включени в предмета на поръчката дейности по проектиране, в следствие на което е установено, че необходимият финансова ресурс за ремонта възлиза на по-малка стойност от предварително предвидения, са изпълнени обем СМР, възлизащи на заложените в проекта и същите са предоставени чрез целево финансиране в установения и прецизиран в проекта размер.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1625663.43 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

За финансиране на настоящата обществена поръчка Възложителят е подал искане с изх. № 59.00-23/ 16.07.2018 г. до Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет. Искането е подкрепено със становище с изх. № 1000-24-(7)/ 19.07.2018 г. на Областния управител на област Враца и Решение № 424/ 18.07.2018 г. на Общински съвет- Мизия


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Валя Теодосиева Берчева
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Мизия