Версия за печат

02538-2020-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Веселин Хранов, България 1000, София, Тел.: 02 8036024, E-mail: vhranov@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-239.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПИ-430 от 05.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02538-2020-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща "Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на Прокуратура на Република България, разделена по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”; Обособена позиция № 2 - „Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации и TEMPEST принтери“. Настоящото обявление касае приключване на договора по обособена позиция № 1. По отношение на обособена позиция № 1 поръчката има за цел да се доставят следните компоненти и оборудване: компютри, монитори, преносими компютри, таблети, принтери, сториджи, сървари, мрежови комутатори, компютърни, мрежови и сървърни части, компютърни консумативи, съгласно приложена техническа спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 105 от 04.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, район Изгрев, ул. „Тинтява“ No 13, България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: www.kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.09.2020 г. 

Крайна дата

08.02.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1009385.26 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.02.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: На основание, чл. 1, ал. 4 от договора, Възложителят е реализирал право на „опция за допълнителни количества”, в размер на 80 413,03 без включен ДДС.; Преди промяната: Чл. 1, ал. 4 от Договор № 105 от 04.09.2020 г.: „Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 10% /десет процента/ от стойността на Договора. Възложителят ще реализира правото на „Опция за допълнителни количества”, в случаите когато възникне необходимост от доставка на допълнителни стоки, при условия описани по-долу в Договора.“; След промяната: Изпълнителят се задължава да извърши, срещу заплащане доставка и гаранционно обслужване на стоки, посочени в Приложение № 1 от Допълнително споразумение № 1 от 23.11.2020 г. към Договор № 105 от 04.09.2020 г. Цената е формирана въз основа на единичните цени за определена стока, съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя - Приложение № 2, неразделна част от Договор № 105 от 04.09.2020 г. Мястото на доставката на стоките по Допълнително споразумение № 1 от 23.11.2020 г. е гр. София, бул. „Витоша“ № 2.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1006021.29 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното дължимо плащане по договора е извършено на 08.02.2021 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.03.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мирослава Емилова Райковска – Горанова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Администрация на главния прокурор /Определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед РД-04-187/01.06.2020 г . на г-н Иван Гешев – главен прокурор на Република България/