Версия за печат

00450-2020-0007

BG-Нови пазар:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

BG333, Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 95530

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.novipazar.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 15 от 06.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00450-2020-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Основен ремонт на улици в с. Памукчии, Община Нови пазар“, включващ следните подобекти: Подобект: „Основен ремонт на ул. „Цар Асен“ /ОК0-47-99/“ с обща дължина 170 м; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Хан Аспарух“ - участък от площада до ул. „Дунав“ с обща дължина 72 м; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Никола Вапцаров“ в т.ч.: - участък от ул. „Шейново“ до край регулация“ с обща дължина 170 м; - участък от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Дунав“ с обща дължина 175 м; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Раковски““ с обща дължина 320 м, в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането на всеки един от подобектите ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Геодезия”; Част „Пътна“; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“ ; Част: „Проектно-сметна документация; Техническият проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати. ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: За Подобект: „Основен ремонт на ул. „Цар Асен“ /ОК0-47-99/“; Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по изграждане на тротоар, по ул. „Цар Асен“; Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по ул. „Цар Асен“; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Хан Аспарух“ - участък от площада до ул. „Дунав““; Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по ул. „Хан Аспарух“; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Никола Вапцаров““ в т.ч.: участък от ул. „Шейново“ до край регулация“; Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по ул. „Никола Вапцаров“ от ул. „Шейново“ до край регулация“; участък от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Дунав“; Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по ул. „Никола Вапцаров“ от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Дунав“; Подобект: „Основен ремонт на ул. „Раковски““; Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по изграждане на тротоар, по улица „Раковски“; Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по улица „Раковски“; ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обектите ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, неразделна част от документацията за обществена поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 238 от 30.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ДЗЗД ОДЕСОС - ИНВЕСТ, местност Козаджи, база Одесосстрой, общ. Варна, България 9000, с. Тополи, Тел.: 089 3692322, E-mail: odesosstroy@gmail.com, Факс: 089 3692322

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, OДECOCCTPOЙ ООД, ул. . Здравец № 4, България 9154, Гp. Аксаково, Тел.: 052 638540, E-mail: odesosstroy@gmail.com, Факс: 052 638540

Интернет адрес/и:

URL: http://odesosstroy.com/.

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG333, Инвестиционно Проектиране ЕООД, Любен Каравелов №31, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800477, E-mail: zlatevd@abv.bg, Факс: 054 800477

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

редмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Основен ремонт на улици в с. Памукчии, Община Нови пазар“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

150

ІII.7) Стойност, посочена в договора
643052 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
643052 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Георги Георгиев
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Нови пазар