І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: 006 от 11.04.2019 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00303-2019-0006
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Изпълнение на СМР „Реконструкция и рехабилитация на ул "Отец Паисий” и ул "Йоан Екзарх" по проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в град Велики Преслав“ финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 258 от 16.08.2019 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG412, МАРИДЕЛ 2012 ЕООД, ул. Асеновска № 7, България 2180, Етрополе, Тел.: 0889 239734, E-mail: maridel_etropole@abv.bg, Факс: 0889 239734
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни със своя организация, на своя отговорност и със свои средства строително-монтажни работи по обществена поръчка с предмет: «Изпълнение на СМР „Реконструкция и рехабилитация на ул "Отец Паисий” и ул "Йоан Екзарх" по проект “Реконструкция и рехабилитация на улици в град Велики Преслав“, финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“, съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
486062.85 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 80% от стойността на договора.
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: чл. 4, ал. 3; Преди промяната: Възложителят ще заплати стойността на действително възникналите и изпълнени непредвидени работи за СМР , в размера посочен по-горе, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им и след направено изменение на настоящия договор при условията на чл. 116 от ЗОП. В случай на изменение на договора по реда на чл. 116 от ЗОП в последствие, поради необходимост от извършване на непредвидени работи, последните, следва, като стойности на отделните позиции в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, Наредба № 12/25.07.2016г., ДПФП и приложенията към него; След промяната: Община В Преслав възлага на “МАРИДЕЛ 2012“ ЕООД изпълнение на непредвидени разходи явяващи се увеличаване на количествата по КСС на подобект „Ул "Отец Паисий" в гр. В Преслав” в раздел I: Реконструкция и/или рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях - 2 642.12 м2, позиция 2 към Сметка №2 Земни работи: „Изкоп на неподходящ повърхностен пласт за тротоарна площ с частично разушаване на съществуващ тротоар, включително натоварване,транспорт на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му”, КСС на подобект „Ул "Йоан Екзарх-1" в гр. В Преслав” към Сметка №2 Земни работи и КСС на подобект Ул "Йоан Екзарх2" в гр. В Преслав към Сметка №2 Земни работи1 по приложено КСС на стойността на предвидените в чл. 3, ал. 1, т. 2 средства, а именно: 23 145,85 лв без ДДС и 27 775,02 лв с ДДС.
Остойностяването на непредвидените разходи по т. 1 се извършва съгласно чл. 4 от № 258/16.08.2019г. Непредвидените разходи ще бъдат заплатени на Изпълнителя с окончателното плащане по договора при кумулативното изпълнение на следните условия:
2.1. Извършените непредвидени СМР да са приети от Възложителя, чрез подписване на протоколи за действително извършени работи и съответните актове и заповеди, изготвяни по време на строителството, съгласно действащата нормативни уредба и указанията на Управляващия орган на ПРСР 2014-2020 г.
2.2. Изпълнителят представя на Възложителя проформа фактура за дължимата сума ; Правно основание: чл. 116, ал. 1 от ЗОП
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
484920.2 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: инж. Янко Стоянов Йорданов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община В. Преслав