Версия за печат

00502-2019-0009

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ № 1, За: Деница Ненова, България 9010, Варна, Тел.: 052 978896, E-mail: op@svetamarina.com, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р-436 от 23.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00502-2019-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на основен ремонт чрез прегрупиране на отделните помещения на отредената площадка на третия етаж на основната сграда в блок 7 и блок 8 на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, Варна. Към момента на заснемане на съществуващата площадка, помещенията не отговарят на изискванията за здравни заведения. Остарялата база и условията не отговарят на съвременните изисквания за този род дейност, съгласно влезлите в действие Медицински стандарти и нормативи: амортизиран сграден фонд, амортизирана електрическа енсталация, амортизирана ВиК инсталация, липса на вентилация и газова инсталации. Конструкцията на сградата е смесена - тухлени носещи стени, монолитни стоманобетонни колони и пояси. Светлата височина на помещенията е 3,07 м. В помещенията за „Клиника по анестезиология и интензивно лечение“ е необходимо да се осигури минимална височина 2,7 м. С изготвения инвестиционен проект помещенията са така прегрупирани, че не нарушават конструкцията и фасадата на сградатада. Изпълнителят на обществената поръчка следва да извърши всички дейности, които са свързани с преустройствато и прегрупирането на помещенията, съгласно Техническата спецификация, а именно: •Изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в инвестиционния проект за обекта, Техническата спецификация и заповедите в Заповедната книга; •Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническата спецификация и инвестиционния проект строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.; •Извършване при необходимост на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на поздемни и надземни мрежи и съоръжения; •Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултата на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на българското законодателство; •Съставяне на строителни книжа; •Изготвяне на екзекутивна документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от строежа, която се отклонява от Инвестиционния проект; •Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; •Отстраняване за своя сметка на дефекти, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; •Отстраняване на дефекти, констатирани през периода на договорените гаранционни срокове; •Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на Възложителя. Видовете и прогнозните количества СМР са посочени в Техническата спецификация към документацията.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 8251 от 11.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Кратос-13 ЕООД, район Младост, ж.к. Трошево, бл. 79, ет. 7, ап. 34, България 9000, Варна, Тел.: 0896 664947, E-mail: kratos13@abv.bg, Факс: 052 555555

Интернет адрес/и:

URL: http://www.kratos13.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: „Приус“ ЕООД; Дейност: части АС и ВиК; Дял: 30%
Подизпълнител: „Кабелни системи“ ООД; Дейност: част Електроинсталации; Дял: 6%
ІII.5) Предмет на договора

Осн.ремонт на зали и кабинети в Клиника по анестезиология и интензивно лечение,находяща се на трети етаж на осн.сграда в блок 7 и блок 8 на УМБАЛ „Св.Марина“ ЕАД, ПИ с идентификатор 10135.2555.2641

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
824851.13 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

15.01.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срокът за изпълнение на предмета на договора (СМР) се удължава с 42 дни, като заложените в Техническата спецификация дейности и сроковете за изпълнението им са отразени в приложения към Анекс № 1 актуализиран Линеен график. 2. Приложения към Договора Линеен график (представляващ част от Приложение №2), посочващ сроковете за изпълнение на предвидените в договора дейности (СМР), се заменя от актуализирания Линеен график, приложен като неразделна част от анекс № 1.; Преди промяната: 90 календарни дни ; След промяната: Срокът за изпълнение на предмета на поръчката (СМР) се удължава с 42 дни.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП, във вр. с чл. 13, ал. 2 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положетние
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 42
Причини за забавянето: От изпълнителят до възложителят е отправено искане с вх. № ВК-1417 от 15.04.2020 г. с приложен към него актуализиран линеен график, с правно основание чл. 13, ал. 2 от ЗМДВИП, за предоговаряне срок за изпълнение на договора, поради настъпване на обективни причинни, водещи до невъзможност за спазване на първоначално определения срок. Посочени са конкретни пречки за своевременното осъществяване на заявените доставки по част „Медицински газове“ и част „ОВК“ от договора, както и затруднения в работата на обекта при стриктното спазване на противоепидимичните мерки, въведени със Заповедите на Министъра на Здравеопазването по отношение на предпазване от заразата с „COVID 19“, представляваща по своя характер уважителни причини за изменението на договора. От линейния график е видно, че искането е за удължаване на срока с 42 дни, което в границите на нормативно установения максимум, определен с разпоредбата на чл. 13, ал. 2 ат ЗМДВИП, а именно продължителността на срока на действие на обявеното с Решение от 13.03.2020 г. на Народното събрание на Р. България и Решение от 07.04.2020 г. на Народното събрание на Р. България, от 13.03.2020 г. и 13.05.2020 г.вкл. общо 60 дни.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 97.78% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
823034.78 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Христов Дипчиков
VII.2)
Длъжност: Директор „Административно-стопански блок“, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № Р-410 от 12.07.2019 г .на Изпълнителния директор на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД