Версия за печат

00530-2018-0040

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк №128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3631.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 9-18 от 05.06.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0040
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция №5: 1.Физическа невъоръжена охрана от 1 пост в работните дни от 08:00 часа до 18:00 часа на административна сграда, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, с обособени работни помещения, в т.ч. салон за обслужване, банков офис, преддверие, коридори и подземен гараж; 2.Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип радиосистема, собственост на Възложителя, от 18:00 часа до 08:00 часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се на адрес: гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8; 3.Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8. Срокът за изпълнение на поръчката е от 01.01.2019 г. до 31.12.2020 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на поръчката за целия срок на договора за обос. позиция №5 е 25 000 лв. без ДДС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 58 от 21.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АСО ТРЕЗОР 2М ЕООД, ул. Д-р Петър Дертлиев №42, България 1324, София, Тел.: 02 9252443, E-mail: trezor_2m@abv.bg, Факс: 02 9252443

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Абонам. обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

01.01.2019 г. 

Крайна дата

31.12.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
25000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

12.01.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
23112 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 25 000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само общата стойност за абонаментно обслужване / от 01.01.2019 г. до 31.12.2020 г./ - 23 112,00 лв. без ДДС и посочени резервни части - 184,00 лв. без ДДС. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна, офис за обслужване Силистра на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за офис за обслужване Силистра и фактура. Последното плащане по договора е извършено на 12.01.2021 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна