Версия за печат

00530-2018-0040

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк №128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3631.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 9-18 от 05.06.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0040
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция №3: 1. Дневна, физическа, невъоръжена охрана от 1 пост, от 08:00 часа до 18:00 часа в работните дни на административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1; 2. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип - „GALAXY 500 С 057”, собственост на възложителя, от 18:00 часа до 08:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1. 3. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в триетажна административна сграда в гр. Разград пл. „Независимост” № 1 Срокът за изпълнение на поръчката е от 02.01.2019 г. до 31.12.2020 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на поръчката за целия срок на договора за обос. позиция №3 е 25 000 лв. без ДДС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 47 от 04.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG324, СОД РАЗГРАД ООД, ул. Цар Симеон №5, България 7200, Разград, Тел.: 084 661100, E-mail: sodrazgrad@abv.bg, Факс: 084 661100

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Абонаментно обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на сградата на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

02.01.2019 г. 

Крайна дата

31.12.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
25000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.01.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
23190 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 25 000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само общата стойност за абонаментно обслужване /от 02.01.2019 г. до 31.12.2020 г./ - 23 190,00 лв. без ДДС и посочени резервни части - 0,04 лв. без ДДС. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за офис за обслужване Разград и фактура. Последното плащане по договора е извършено на 14.01.2021 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна