Версия за печат

00530-2018-0040

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк №128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3631.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 9-18 от 05.06.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0040
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обособена позиция №4: Предметът на обособената позиция включва абонаментно обслужване чрез физическа невъоръжена охрана, охрана със СОТ на Възложителя и на Изпълнителя, както и извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/. Срокът за изпълнение на поръчката е от 02.01.2019 г. до 31.12.2020 г. или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на поръчката за целия срок на договора за обос. позиция №4 е 130 000 лв. без ДДС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 51 от 08.10.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АСО ТРЕЗОР 2М ЕООД, бул. Доктор Петър Дертлиев №42, България 1324, София, Тел.: 02 9252443, E-mail: trezor_2m@abv.bg, Факс: 02 9252443

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Абонам. обслужване чрез денонощна, физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. и обсл-ща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

02.01.2019 г. 

Крайна дата

31.12.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
130000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.01.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
126160.53 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 130 000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само месечната стойност за абонаментно обслужване / от 02.01.2019 г. до 31.12.2020 г./ - 5264,00 лв. без ДДС и посочени резервни части - 175,00 лв. без ДДС. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна, офис за обслужване Русе на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за офис за обслужване Русе и фактура. Последното плащане по договора е извършено на 22.01.2021 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна