Версия за печат

00467-2020-0002

BG-Крумовград:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: Валерия Пехливанова - директор на дирекция Нормативна и обществени поръчки, България 6900, Крумовград, Тел.: 0884 066011, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 0364 17024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1378-05-03-2020.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: КО-192 от 05.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00467-2020-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на СМР на обекти от общинска пътна мрежа и улици на територията на община Крумовград. За обектите по отделните обособени позиции е предвидено да се извършват СРР на съществуващите пътни настилки и участъци от общинска пътна и улична мрежа. Основните дейности, които ще се изпълняват са асфалтиране на съществуваща пътна настилка, направа на бетонови настилки и др.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 245 от 15.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG425, „ПЪТСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ” АД, спирка „Джебел” ТСИ, България 6809, с. Груево, общ. Момчилград, Тел.: 03631 2238, E-mail: ptstreng@abv.bg, Факс: 03631 2238

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Реконструкция и рехабилитация на ул. „Кирил и Методий“ от о.т.400-о.т.438-о.т.437 до о.т.439 гр.Крумовград“ (Обособена позиция № 12)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

15.06.2020 г. 

Крайна дата

30.12.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
165705.84 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
141381.19 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Себихан Керим Мехмед
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Крумовград