Версия за печат

00334-2017-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Цветелина Първанова, България 1202, София, Тел.: 02 98594430, E-mail: Tsvetelina.Parvanova@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р-335 от 18.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00334-2017-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на канцеларски материали“. Видовете канцеларски материали са разпределени в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Доставка на папки,кламери счетоводни книги и кочани с квитанции“ и Обособена позиция №2 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“. Обособена позиция № 1 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания,в съответствие с разпоредбата на чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32-296350 от 24.10.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, Производителна кооперация на инвалидите Царевец, ул. Мармалийска № 39, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0887 778166, E-mail: pki_tzar@abv.bg, Факс: 06 2622122

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора е "Доставка на папки, кламери, счетоводни книги и кочани с квитанции". Доставката на канцеларските материали се извършва до сградите на Възложителя след направена заявка, съгласно посочените места за доставка.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
.01 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.11.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
87621 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. В поле III. 7 Стойност, посочена в договора е записано 0.01, тъй като договорът не съдържа обща стойност, а за изпълнените доставки се заплаща на база единични цени. 2. В поле IV.1) Дата на приключване е посочено 06.11.2020 г., тъй като на тази дата е извършено последното дължимо плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.01.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ирена Велкова Стаменова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Агенция "Митници" и длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № ЗАМ-1138/32-201806/10.07.2019 г.