Версия за печат

00571-2018-0006

BG-Бургас:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 812115210

BG341, Водоснабдяване и канализация ЕАД, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: Катрин Йорданова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 871446, E-mail: kyordanova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://vik-burgas.com/procurements?idproc=269.

I.4) Основна дейност

Вода



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-09-180 от 29.03.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00571-2018-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка чрез покупа на стоките, предмет на поръчката по съответната обособена позиция. Предвид обстоятелството, че предметът на поръчката по Обособена позиция №1 попада в Списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП и е налице основание за прилагането на чл. 12, ал. 3 от ЗОП, за възлагане на запазената поръчка по Обособена позиция №1 могат да участват заинтересовани лица, които са вписани като специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или стопански субект, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение (съгласно чл. 12, ал. 1 ЗОП) в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на и за хора с увреждания или друг аналогичен Регистър в Държава-членка, най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура и при условие, че кумулативно са изпълнени посочените в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП изисквания: - Най-малко 30% (тридесет процента) от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение (съгласно § 2, т. 62 от Допълнителните разпоредби (ДР) на ЗОП); - Могат да изпълнят най-малко 80% (осемдесет процента) от предмета на Обособена позиция 1 със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс (съгласно чл. 12, ал. 6 ЗОП). За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или стопански субект, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. За възлагане на запазената поръчка по Обособена позиция №1 могат да участват и други заинтересовани лица, като офертите им се разглеждат по реда на чл. 81, ал. 2 от ППЗОП само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 5 и 6 от ЗОП. Частичните доставки ще се осъществяват съобразно потребностите на Възложителя. Основните видове стоки, които ще бъдат закупувани от Възложителя, са описани по вид в техническите спецификации на съответните обособени позиции. Върху стоките не се изисква да бъде поставяно фирмено лого. Оферираните изделия следва да отговарят на съответните стандарти за качество и да бъдат сертифицирани като краен продукт. Готовите изделия, които ще се предоставят на Възложителя, трябва да отговарят на изискванията, посочени в Наредбата за маркировка на съответствие и/или Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на личните предпазни средства.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЗОП-103 от 29.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, Бултекс 99 ЕООД, р-н Централен, бул. Васил Априлов №31, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 909700, E-mail: office@bultex99.com, Факс: 032 909709

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за срок от 2 години, Обособена позиция 1 – Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
300000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
210164.01 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Ганчо Йовчев Тенев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на "Водоснабдяване и канализация" ЕАД, гр. Бургас