Версия за печат

00467-2020-0002

BG-Крумовград:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: Валерия Пехливанова - директор на дирекция Нормативна и обществени поръчки, България 6900, Крумовград, Тел.: 0884 066011, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 0364 17024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1378-05-03-2020.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: КО-192 от 05.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00467-2020-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на СМР на обекти от общинска пътна мрежа и улици на територията на община Крумовград. За обектите по отделните обособени позиции е предвидено да се извършват СРР на съществуващите пътни настилки и участъци от общинска пътна и улична мрежа. Основните дейности, които ще се изпълняват са асфалтиране на съществуваща пътна настилка, направа на бетонови настилки и др.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 244 от 15.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG425, „ПЪТСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ” АД, спирка „Джебел” ТСИ, България 6809, с. Груево, общ. Момчилград, Тел.: 03631 2238, E-mail: ptstreng@abv.bg, Факс: 03631 2238

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Реконструкция на ул. „Изгрев“ от о.т.141-140 до о.т.139 гр. Крумовград“ (Обособена позиция № 11)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

15.06.2020 г. 

Крайна дата

29.10.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
38521.39 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение в чл. 3, ал. 1 от договора ; Преди промяната: Общата цена за извършването на строително-монтажните работи, определена съгласно ценовото предложение (количествено-стойностната сметка), неразделна част от договора на Изпълнителя е в размер на 38 557.96 (тридесет и осем хиляди петстотин петдесет и седем лева и деветдесет и шест стотинки) лева без ДДС или 46 269.55 (четиридесет и шест хиляди двеста шестдесет и девет лева и петдесет и пет стотинки) лева с ДДС в това число: - 33 528.66 лв. без ДДС и 40 234.39 лева с ДДС за СМР и - 5 029.30 лв. без ДДС и 6 035.16 лева с ДДС 15 % непредвидени разходи. ; След промяната: Общата цена за извършването на строително-монтажните работи, определена съгласно Количествено-стойностната сметка – Приложение № 1 към анекс № 1 е в размер на 38 521.39 (тридесет и осем хиляди петстотин двадесет и един лева и тридесет и девет стотинки) лева без ДДС или 46 225.67 (четиридесет и шест хиляди двеста двадесет и пет лева и шестдесет и седем стотинки) лева с ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
38521.39 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Себихан Керим Мехмед
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Крумовград