Описание: |
Предметът на поръчката включва следните дейности:
2.1. Поддържане на системата за управление на обажданията, в това число:
2.2.Поддържане на системата за управление на клиенти, в това число:
2.3.Поддържане на работоспособността на системата за изходящо набиране, в т.ч.:
2.4.Поддържане на работоспособността на автоматизираните Справки, които се предлагат от ИЦ на НАП, в т.ч.:
2.5.Поддържане на работоспособността на модулите и продуктите, предоставящи статистическа информация за количествените и качествените показатели, измерващи обема и качеството на извършената работа от отделните служители в центъра, а също така и работата на центъра като цяло.
2.6.Миграция към по-нови версии на продуктите и системите, предоставени от производителя в рамките на текущи договори за съпорт към ИЦ на НАП. Миграцията следва да се извършва след обстоен анализ на промените и особености на предлаганите продукти и системи.
2.7.Оказване на помощ и съдействие по отношение развитието на ИЦ на НАП, включва |