Описание: |
В обхвата на поръчката се включва:
1. Получаване на новите версии, изменения и допълнения на софтуера, както и на свързаната с тях документация;
2. Отстраняване на технически проблеми в софтуера на системата;
3. Поддръжка, настройка и при необходимост корекция на всички функционалности, подробно описани в Техническата спецификация на поръчката.
Изпълнителят следва да предостави поддръжка на функционалната изправност на ССУЧР, като осигурява нормалната им работоспособност, съдържаща:
- Процедура(и) за регистриране /класифициране/, отстраняване на неизправности, предвиждащи оказване на помощ на място, в помещенията на получателя, при наличие на проблеми с функционалностите за Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ в НАП и наличието на телефонна линия за оказване на помощ през работните дни от 9:00 – 18:00 часа, включваща разяснение на функциите и характеристиките на доставените функционалности за Селф-сървис за обучение, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона. Да бъдат определени координатите на центъра за обслужване по време на абонаментната поддръжка (лица за контакти, адрес, телефон, факс, имейл);
- Своевременно отразяване на промените на законодателството;
- Време за реакция за различните типове неизправности;
- Възможност за избор между достъп за всички потребители или централизиран достъп за НАП;
- Предоставяне на нови версии на доставените функционалности на Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“, отразяващи измененията в нормативната уредба, както и свързаната с тях документация.
- Инсталиране на нови версии на доставените функционалности на Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ и миграция на данни от текущата версия към новата версия (ако е необходимо).
|