Информация за преписката

Възложител: Агенция за социално подпомагане /АСП/
Номер: 00496-2017-0015
Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva
Процедура: Пряко договаряне
Описание: Предметът на процедурата по възлагане на обществена поръчка включва: Абонаментно поддържане и периодично актуализиране при промени в софтуер „САНТА ТРЗ”, свързани с промени в законодателството и вътрешната организация на работа на Възложителя, на централизирана интегрирана система за фирмено управление с обхват на експлоатираните подсистеми: персонал, труд и работна заплата, граждански договори, НАП. При необходимост, софтуерът трябва да позволява диференциране на обработената информация по определени от Възложителя критерии, напр. по вид правоотношение, по вид национална програма или проект, и други; Доработка на системата с цел обединяване на данните от териториалните дирекции, генериране и поддържане на обща интегрирана база данни в ЦУ на АСП за наличния персонал, труд и работна заплата, и внедряване на обединената база данни при техническо съдействие от страна на възложтеля; Анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие, проверка физическата и логическата цялост на базите и периодичен преглед по работата на софтуера; Текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използващи софтуера, чрез ежемесечна системна помощ, консултации, методически или директни дейности при необходимост и съдействие при изработването на месечните възнаграждения по нает персонал, съгласно Устройствения правилник на АСП, ПМС № 66, граждански договори, ОПХ ФЕПНЛ, ОП РЧР и национални програми; Посещения и съдействие на място, при необходимост; Обучаване на служители на АСП за работа със софтуера; Разработка на допълнителни функционалности, при необходимост и друго обусловено програмно проектиране по основните предметни дейности на софтуера; Внедряване на създадената оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ” със софтуер „САНТА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ“ и осигуряване на техническа поддръжка; Внедряване на създадена оперативна съвместимост на софтуер „САНТА ТРЗ“ и ПП “КОНТО 66“ и осигуряване на техническа поддръжка в частта, касеща сафтуер "САНТА ТРЗ", при обезпечаване на техническа възможност и съдействие от страна на възложителя и от администратора на "КОНТО 66"; Преинсталиране на работните места и нови инсталации на софтуер „САНТА ТРЗ”– при необходимост; Дефиниране и предифиране на номенклатури и диапазони в софтуер „САНТА ТРЗ”, при необходимост; Дефиниране на потребители, роли в системата на софтуер „САНТА ТРЗ”, правата на достъп до функциите на системата, и настройка на видове документи, справки и други автоматично генерирани писмени документи; Обезпечаване сигурността на програмен продукт „САНТА ТРЗ”; Гарантиране на техническа и функционална безотказност на системата в реално време; Поддържане на архивна база данни.

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   797655   Решение за откриване на процедура (ЗОП)         25.07.2017 г.  25.07.2017 г. 
2   801616   Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП)         21.08.2017 г.  21.08.2017 г. 
3   934815   Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)         24.09.2019 г.  24.09.2019 г.