Информация за преписката

Възложител: Висш съдебен съвет /ВСС/
Номер: 00833-2017-0003
Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index
Процедура: Договаряне без предварително обявление
Описание: Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща абонаментно обслужване, техническа поддръжка и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и 346 поделения и обхваща: 1. Инсталиране, настройка и преинсталиране на счетоводната програма във ВСС – Централно управление във връзка с актуализация на продукта и поява на нови версии. 2. Дефиниране и зареждане на структурата на организацията в системата, промяна на структурата, откриване на нови органи на съдебната власт в нея, както и закриване на органи в структурата. 3. Дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони. 4. Пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващите. Откриване и закриване на параграфи, подпараграфи и кодове към тях. 5. Дефиниране на нови потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата. Прекратяване на правата на достъп на съществуващи потребители. 6. Проверка на физическата цялост и логическата комплектност на базите. 7. Разработване на нови функции към съществуващата счетоводна система и корекции в съществуващото програмно обезпечение. 8. Откриване на нови счетоводни периоди. Прехвърляне на салда. Заключване и отключване на съществуващи счетоводни периоди. Откриване на нови бази. 9. Настройка на видове документи и дневници по ДДС. 10. Разработване на нови справки и отчети, и актуализиране на съществуващите такива. 11. Анализиране на аварийни ситуации и даване на препоръки за действие. 12. Телефонни дежурства за оказване на системна помощ на потребителите на системата. Посещения на място във ВСС. 13. Обучение и преквалификация на съдебни служители. 14. Обучение на потребителя да създава периоди, да ги отключва, заключва, да зарежда и преизчислява салда. 15. Съдействие за изготвяне на специфична информация към държавни органи в частност Сметна палата и Министерство на финансите. 16. Диагностика на възникнали проблеми и системна помощ за отстраняването им. Оказване на помощ за отстраняването на проблемни ситуации качествено и в срок. 17. Изготвяне на инструкции за работа с продукта. 18. Техническа поддръжка на продукта и на системата за управление на базата данни, в това число и отстраняване на възникнали грешки и недостатъци от програмен характер за сметка на изпълнителя. 19. Архивиране на базата данни.

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   769894   Решение за откриване на процедура (ЗОП)         30.01.2017 г.  30.01.2017 г. 
2   779321   Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП)     27.03.2017 г.  30.03.2017 г. 
3   904467   Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)         28.03.2019 г.  28.03.2019 г.