Описание: |
Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща абонаментно обслужване, техническа поддръжка и периодична актуализация на счетоводна програма „Бизнес процесор – WEB версия счетоводство” за нуждите на органите на съдебната власт – Централно управление и 346 поделения и обхваща:
1. Инсталиране, настройка и преинсталиране на счетоводната програма във ВСС – Централно управление във връзка с актуализация на продукта и поява на нови версии.
2. Дефиниране и зареждане на структурата на организацията в системата, промяна на структурата, откриване на нови органи на съдебната власт в нея, както и закриване на органи в структурата.
3. Дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони.
4. Пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващите. Откриване и закриване на параграфи, подпараграфи и кодове към тях.
5. Дефиниране на нови потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата. Прекратяване на правата на достъп на съществуващи потребители.
6. Проверка на физическата цялост и логическата комплектност на базите.
7. Разработване на нови функции към съществуващата счетоводна система и корекции в съществуващото програмно обезпечение.
8. Откриване на нови счетоводни периоди. Прехвърляне на салда. Заключване и отключване на съществуващи счетоводни периоди. Откриване на нови бази.
9. Настройка на видове документи и дневници по ДДС.
10. Разработване на нови справки и отчети, и актуализиране на съществуващите такива.
11. Анализиране на аварийни ситуации и даване на препоръки за действие.
12. Телефонни дежурства за оказване на системна помощ на потребителите на системата. Посещения на място във ВСС.
13. Обучение и преквалификация на съдебни служители.
14. Обучение на потребителя да създава периоди, да ги отключва, заключва, да зарежда и преизчислява салда.
15. Съдействие за изготвяне на специфична информация към държавни органи в частност Сметна палата и Министерство на финансите.
16. Диагностика на възникнали проблеми и системна помощ за отстраняването им. Оказване на помощ за отстраняването на проблемни ситуации качествено и в срок.
17. Изготвяне на инструкции за работа с продукта.
18. Техническа поддръжка на продукта и на системата за управление на базата данни, в това число и отстраняване на възникнали грешки и недостатъци от програмен характер за сметка на изпълнителя.
19. Архивиране на базата данни.
|