Информация за преписката

Възложител: Териториална дирекция на Национална агенция за приходите /ТД на НАП/ - Варна
Номер: 00530-2016-0030
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=2925
Процедура: Открита процедура
Описание: Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително подмяна на резервни частии консумативи при необходимост, на климатична, отоплителна и вентилационна техника в адмнистративните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен". Предметът на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС № 551/25.07.2014г. (чл. 30 от Закона за интеграция на хора с увреждания във връзка с чл. 16г от ЗОП). Преметът на обществената поръчка включва извършване на: 1. Задължителна профилактика - месечна, тримесечна, шестмесечна и годишна /приложение 1/, съгласно препоръките и изсикванията на производителя за съблюдаване изправността на елементи и възли, което се осъществява в обем, технология и процедура както следва: за климатина и вентилационна техника 1.1. Технически преглед (профилактика) на; вътрешно и външно тяло, фреонови тръби, вентили и гайки, електро захранващи кабели, ел. вентилатори; 1.2. Проверка на вентилаторна система; 1.3. Проверка кръга на охладителната система; 1.4. Проверка за теч на водата във водната система, проверка на температурата и налягането в системата; 1.5. Проверка на електрическото и механично функциониране на всички връзки, съединения в арматурата, на предпазните съоръжения и на цялостта на защитните покрития. 1.6. Почистване на топлообменници, 1.7. Измиване с вода и препарати на PVC въздушния филтър, 1.8. Проверка на маслото във фреоновия кръг, проверка на количеството на фреона, 1.9. Проверка за наличе на скреж. за отоплителна техника; 1.10 Технически преглед (профилактика) на: котли, газови горелки, климатични камери, конвектори и тръбни мрежи, 1.11. Проверка на вентилаторна система, 1.12. Проверка за теч на вода от водната система, 1.13. Проверка на електическото и механично функциониране на всички връзки, на предпазните съоръжения и на целостта на защитните покрития., 1.14 Техническо обслужване на абонатна станция. В седемдневен срок от сключване на договора изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на климатичната, отоплителна и вентилационна техника, за което се съставя протокол, в който се посочват: обслужваната техника, техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. 2. Ремонт на климатична, отоплителна и вентилационна техника - отстраняване на неоткрити при профилактиката неизправности и аварии, по сигнал на възложителя, включително и подмяна на резервни части и консумативи при необходимост. Доставката и монтажа на резервните части и консумативи се извършва в срок не повече от 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на утвърждаване на заявката съдържаща количества и цени на резервните части. Времето за реакция на изпълнителя, за което негов служител трябва да пристигне в обекта, да установи причината за повредата и да започне работа следва да е: За климатична техника в работните помещения, вентилационна и отоплителна техника-до 24 часа от получаване на заявката за повредата; За климатична техника в сървърни помещения-до 4 часа от получаване на заявката за повредата. При необходимост от извършване на ремонт в сервизната база на изпълнителя, транспортирането на компонентите се извършва от и за сметка на изпълнителя. Изпълнителят следва да приема обаждания за аварии -24 часа на посочен факс номер или електронен адрес. Поръчката се възлага за срок от 24/двадесет и четири/ месеца или до изчерпване на максимално допустимата стойност. Началната дата на изпълнение на договора е датата следваща датата на прекратяване на изпълнението на действащия към момента договор със същия предмет, но не по-късно от 14.10.2016г., за което възложителят уведомява писмено изпълнителя.Подробно описание на дейностите свързани с предмета на поръчката се съдържат в "Пълно описание на предмета на поръчката".
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 11/05/2016 17:30

Съдържание

No ID на документа Подпис Тип на документа Изпратен на: Дата на публикуване в РОП:
1   727568   Решение         12.04.2016 г.  12.04.2016 г. 
2   727572   Обявление за поръчка (Директива 2004/18/ЕО)     12.04.2016 г.  12.04.2016 г. 
3   755691   Обявление за възложена поръчка (Директива 2004/18/ЕО)     31.10.2016 г.  31.10.2016 г. 
4   876091   Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (ЗОП)         31.10.2018 г.  31.10.2018 г.