Версия за печат

00080-2018-0020

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Шенай Еминова, България 1000, София, Тел.: 02 9301323, E-mail: seminova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-medicinski-prevozni-sredstva-linejki-tip-/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-11-394 от 09.10.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00080-2018-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка медицински превозни средства (линейки) тип B с повишена проходимост и със задвижване 4х4 с необходимото оборудване, във връзка с голям инвестиционен проект за модернизация на спешната медицинска помощ, по приоритетна ос 4 „Регионална здравна инфраструктура“. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: ОП№1: Линейка за спешна медицинска помощ, тип B с повишена проходимост – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг/набл. на пациенти/–42 бр; ОП№2: Линейка за спешна медицинска помощ, тип B със задвижване 4х4 – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг/набл. на пациенти/–78 бр. Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставките на всички линейки е до двадесет и четири месеца от започване на изпълнението на договора. Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционната отговорност и гаранционното и сервизно обслужване е както следва: - гаранционният срок на всяка от оборудваните линейки да не е по-малък от 60 месеца или до достигане на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) километра, според това кое от двете обстоятелства настъпи първо. Гаранционният срок за всяка конкретна линейка започва да тече от датата на предаването на владението на линейката на възложителя. - срокът за гаранция против корозия на каросерията на линейките да не е по-малък от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същият не може да е по-кратък от обявения от производителя. - гаранцията на лаковото покритие да не е по-малка от 120 месеца без ограничение в пробега, считано от предаване на владението на всяка конкретна линейка на възложителя, като същата не може да е по-кратка от обявената от производителя. - гаранционният срок на медицинското оборудване и медицинската апаратура е не е по-малък от 60 месеца, считано от предаване на владението на конкретната линейка на възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-11-244 от 27.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Автомотор Корпорация“ АД, ул. Тинтява №5А, България 1113, София, Тел.: 02 8022103, E-mail: s.ivanova@citroen.bg, Факс: 02 8022106

Интернет адрес/и:

URL: https://www.citroen.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Линейка за спешна медицинска помощ, тип B със задвижване 4х4 – Линейка, конструирана и оборудвана за превоз, първоначално лечение и мониторинг /наблюдение на пациенти

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

27.06.2019 г. 

Крайна дата

26.10.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
9664200 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
9664200 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 3.2. от договора "Плащането на цената по алинея (2.1) се извършва както следва: (3.2.1)Възложителят заплаща авансово 10 % (десет процента) от цената по алинея (2.1) с ДДС в срок от 15 (петнадесет) работни дни от подписване на настоящия Договор, на основание предоставяне от Изпълнителя на Възложителя на фактура за стойността на авансовото плащане, както и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане в размера на авансовото плащане, представляваща сумата от 1 159 704.00) лева, в една от формите, посочени в член 10 от Договора. (3.2.2)Възложителят приспада от всяка фактура за доставка пропорционално авансово преведените суми и изплаща остатъчната сума от цената посочена в алинея (2.1) в срок до 30 (тридесет) дни след предоставяне на фактура, подписване на протокола за регистрация, посочен в алинея (5.10) и предаване на владението върху линейките на Възложителя. (3.3) За дата на плащането, се счита датата на заверяване на банковата сметка на Изпълнителя със съответната дължима сума. ". Последно плащане по Договор №РД-11-244/27.06.2019 г. е извършено на 26.10.2020 г. с БПН №Е04071 и №Е04070.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: проф. д-р Костадин Георгиев Ангелов, дм
VII.2)
Длъжност: Министър на здравеопазването