Версия за печат

00530-2017-0043

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131068188

BG411, Националана агенция по приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Петрана Тодорова, България 1000, София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3290.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-52 от 09.06.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2017-0043
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчката включва абонаментна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, разделен на две самостоятелни обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller“ при срок за изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по рано от 13.09.2017 г.; Обособена позиция № 2: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ“ при срок на изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по-рано от 10.04.2018 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 119 от 21.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Дана България ООД, ул. Владайска река №8, България 1510, София, Тел.: 02 9367083, E-mail: dana_bulgaria@abv.bg, Факс: 02 9367083

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
324198 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
324198 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно договора плащането ще се извърши на 9 равни четиримесечни вноски, всяка от които в размер на 36 022 лв. без ДДС, в срок до 30 дни след представяне на фактура за всяка от вноските и двустранно подписан отчет/доклад за извършената работа за съответния четиримесечен период, подписани от координатора по договора. Извършването на последното плащане се осъществява в същия срок, след подписване на окончателен отчет, удостоверяващ цялостното изпълнение по договора. Договорът е със срок 36 месеца, считано от 21.09.2017 г. Окончателният отчет е подписан на 07.10.2020 г., а окончателното плащане по договора е извършено на 16.10.2020 г., с което изпълнението по договора приключва.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.