Деловодна информация
02849Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/-МВР
3282оп-1871 12/10/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/10/2020 (дд/мм/гггг)
02849-2020-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1702 България
Ани Илиева, Любов Илиева, Любомир Дилов +359 29824447/ +359 29824399/ +359 29823302
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2020-Принтери-Копири


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на принтери и копирна техника" по 2 (две) обособени позициии
30000000      
Доставки

Доставка на принтери и копирни устройства с включена гаранционна поддръжка минимум 36 (тридесет и шест) месеца на доставеното оборудване.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
299346.31      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Доставка на принтери" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG415
BG412
BG323
BG341
BG343
BG424

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46 - ГДГП и/или в териториалните структури на ГДГП: ул. "Христофор Колумб" № 1 - РДГП Аерогари; гр. Кюстендил, ул. "Лозенски път" № 1....(продължава в т. 2.14)

В обхвата на обособената позиция е предвидено:
1. Доставка и монтаж на 50 (петдесет) броя лазерни монохромни принтери (тип 1) и 60 (шестдесет) броя лазерни монохромни мултифункционални принтери (тип 2).
2. Гаранционен срок – минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на Общия приемо-предавателен протокол, отразяващ изпълнението на дейностите по договора.
3. Гаранционна поддръжка в рамките на гаранционния срок, която включва извършване на периодични обслужвания съгласно изисквания на производителя на устройствата, поддържане на пълната функционалност и производителност на устройствата, чрез обновяване и настройки, след предварително съгласуване с Възложителя, както и получаване на всички ъпгрейди (upgrades), ъпдейти (updates) и частични нови версии (pаtches) за времетраенето на гаранционния период.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл. 21, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 5 от ППЗОП Възложителят се възползва от опцията за допълнителни количества артикули в размер на остатъчната стойност в размер на 42 659,81 лева.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника" - "Индикативна годишна работна програма 2016" по фонд "Вътрешна сигурност".

.....РДГП Кюстендил; гр. Драгоман, ул. "Захари Стоянов" № 58 - РДГП Драгоман; гр. Русе, ул. "Тутракан" № 1-РДГП - Русе; гр. Бургас, ул. "Цар Асен I" № 4 - РДГП Бургас; гр. Елхово, ул. "Морава" № 1 - РДГП Елхово и гр. Смолян, бул. "България" № 1 - РДГП Смолян и/или техните териториални звена.

II.2) Описание 1

"Доставка на копирни устройства" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG415
BG412
BG323
BG341
BG343
BG424

гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 46 - ГДГП и/или в териториалните структури на ГДГП: ул. "Христофор Колумб" № 1 - РДГП Аерогари; гр. Кюстендил, ул. "Лозенски път" № 1....(продължава в т. 2.14)

В обхвата на обособената позиция е предвидено: 1. Доставка и монтаж на 10 броя копирни устройства (тип 3).
2. Гаранционен срок - минимум 36 месеца, считано от датата на подписване на Общия приемо-предавателен протокол, отразяващ изпълнението на дейностите по договора.Гаранционна поддръжка в рамките на гаранционния срок, която включва: извършване на периодични обслужвания съгласно изисквания на производителя на устройствата, поддържане на пълната функционалност и производителност на устройствата, чрез обновяване и настройки, след предварително съгласуване с Възложителя, както и получаване на всички ъпгрейди (upgrades), ъпдейти (updates) и частични нови версии (pstches) за времетраенето на гаранционния период. В срока на гаранционната поддръжка, всички разходи свързани с гаранционната поддръжка, включително за труд, резервни части, консумативи, както и разходите за транспортиране на оборудването са включени в цената за доставка на оборудването.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Доставка на специализирано оборудване за граничен контрол, компютърна и офис техника" - "Индикативна годишна работна програма 2016" по фонд "Вътрешна сигурност".

- РДГП Кюстендил; гр. Драгоман, ул. "Захари Стоянов" № 58 - РДГП Драгоман; гр. Русе, ул. "Тутракан" № 1-РДГП - Русе; гр. Бургас, ул. "Цар Асен I" № 4 - РДГП Бургас; гр. Елхово, ул. "Морава" № 1 - РДГП Елхово и гр. Смолян, бул. "България" № 1 - РДГП Смолян и/или техните териториални звена.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 116-281386 (напр. 2015/S 123-123456)   и  984069 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3282оп-1721    1   "Доставка на принтери"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПРИНТЕК БЪЛГАРИЯ ЕАД 131414235
гр. София, бул. България № 110, сграда ЗТОПС, секция В, ет. 6
София BG411 1618 България
m.ivanova@printecgroup.com +359 28085839
+359 28085666
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
227137.84      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

226858.71      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3282оп-1791    2   "Доставка на копирни устройства"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
гр. София, ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
tenders@kontrax.bg +359 29609777
+359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
76597.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72487.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 16
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване съгласно ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/10/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва