Деловодна информация
00814
2400-1631 18/09/2020 (дд/мм/гггг)
не
00814-2020-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Ваня Могиланска, главен експерт Обществени поръчки +359 888126330
vmogilanska@vratza.bg +359 888126330

Интернет адрес/и

http://www.old.vratza.bg/

http://old.vratza.bg/?category=18&obiavi=818


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане във връзка с реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора... Продължава в т. II.1.4) Кратко описание
39000000      
Доставки

Продължение от Раздел II.1.1) Наименование..с увреждания в община Враца“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година” - по четири обособени позиции.
Обществената поръчка включва 4 обособени позиции, както следва:
•Обособена позиция № 1 – „Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството“.
•Обособена позиция № 2 – „Домакински електроуреди“.
•Обособена позиция № 3 – „Специализирано медицинско оборудване“.
•Обособена позиция № 4 – „Компютърни системи, принтери и други периферни устройства за офиса и домакинството“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
148456.2      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39143121      
39122100      
39141300      
39113600      
33192110      
39120000      
39121100      
39143110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца, по местонахождение на обектите.

Обособената позиция включва доставка и монтаж на следните прогнозни количества в брой, стоки:
Единично легло с табли - 45; Ортопедичен матрак - 45; Нощно шкафче-60; Скрин – 60; Бюро- 4;Офис стол - 4; Посетителски стол - 64; Гардероб -120; Шкаф - 20; Етажерка - 12; Холов ъгъл -8; Диван - 16; Секция -12; Холна маса-16; Кухненско обзавеждане - 4; Трапезна маса-12; Кухненски стол-60; Кутия за хляб- 12; Дъска за гладене-4; Портманто-12; Шкаф за обувки -16; Долен шкаф за баня – 45; Огледало – 45;Закачалка за кърпа- 62;Сапунерка за баня – 45;Етажерка за баня- 45;Поставка за хавлия – 60;Четка за тоалетна -45;Поставка за тоалетна хартия – 45;Сгъваема сушилка за дрехи – 32;Стелаж за склад – 36;Шкаф за баня- 8;Шестоъгълна беседка- 4;Градинска пейка -20;Пергола -12;Мек модулен басейн – 2;Дюшек -6;Сгъваема постелка -2;Мек сет 5 части -45.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“

II.2) Описание 1

„Домакински електроуреди“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39711362      
39711330      
39713200      
39713510      
39713430      
39711211      
39711361      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Враца, по местонахождение на обектите.

Обособената позиция включва следните прогнозни количества в брой, стоки:
Микровълнова фурна - 4; Електрическа кана за вода – 8;Тостер за сандвичи – 4;Кухненска везна – 4;Фризер вертикален-4; Хладилник -4;Автоматична пералня - 8;Сушилня- 4;Парна ютия 4;Прахосмукачка -4;Съдомиялна машина – 4;Телевизор – 4; Аудиосистема – 4;Миксер – 4;Фурна за вграждане-4;Плот за вграждане - 4;Абсорбатор – 4 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“

II.2) Описание 1

„Специализирано медицинско оборудване“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33192120      
39121200      
39112000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца, по местонахождение на обектите

Обособената позиция включва доставка и монтаж на следните прогнозни количества стоки:
Механично болнично легло с две секции- 15 броя; Антидекубитален пасивен матрак-15 броя; Медицински шкаф за лекарства- 4 броя; Пациентски лефтер -1 броя; Маса болнична за хранене-15 броя; Стол за хранене-15 броя;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“

II.2) Описание 1

„Компютърни системи, принтери и други периферни устройства за офиса и домакинството“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца, по местонахождение на обектите

Обособената позиция включва доставка и монтаж на следните прогнозни количества стоки: Маркова компютърна конфигурация - 4 броя; Мултифункционално устройство, копир, скенер, принтер, факс, с капацитивен тач дисплей 3.5" – 4 броя;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  982548 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-211    1   „Модулни мебели и друга мебелировка за офиса и домакинството“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НАД ДИЗАЙН ЕООД 203407291
ул. „Св. Иван Рилски“ № 351
ДУПНИЦА BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
+359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
139534.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

107888.72      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-202    2   „Домакински електроуреди“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПЕРУН ККБ” ЕООД 101729823
ул. „Петко Д. Петков“ № 10
БЛАГОЕВГРАД BG413 2700 България
peryn_ofis@abv.bg +359 073887451
+359 073887451
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25768.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18940.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-203    3   „Специализирано медицинско оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/08/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ПЕРУН ККБ” ЕООД 101729823
ул. „Петко Д. Петков“ № 10
БЛАГОЕВГРАД BG413 2700 България
peryn_ofis@abv.bg +359 073887451
+359 073887451
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21588.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17610.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-214    4   „Компютърни системи, принтери и други периферни устройства за офиса и домакинството“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/09/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТЕМО ООД 817080126
пл. „Иван Миндиликов“ № 8, Бизнес Център Мания Тауър, офис 96
ПЛЕВЕН BG314 5800 България
office@pn.stemo.bg +359 064802378
+359 064802378
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5680.56      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4017.48      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване на Решение за определяне на изпълнител № 1622 от 07.08.2020 година изтече на 17.08.2020 година
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
vmogilanska@vratza.bg +359 888126330
http://www.vratza.bg/ +359 888126330

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/09/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва