Деловодна информация
1770
ПЗОП-РОП-1(3) 28/08/2020 (дд/мм/гггг)
не
01770-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив - Район Западен 0004715040050
Ул. Вечрница 1а
Пловдив BG421 4001 България
Живка Дошева +359 32604814
pravo@zapaden.plovdiv.bg +359 32642019

Интернет адрес/и

http://zapaden.plovdiv.bg/

http://zapaden.plovdiv.bg/?p=11462


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставки на хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив, в 5 /пет/ обособени позиции
15000000      
Доставки

„Доставки на хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив, в 5 /пет/ обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция №1 - „Мляко и млечни хранителни продукти”; 2. Обособена позиция №2 - „Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца”; 3. Обособена позиция №3 – „Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти.“; 4. Обособена позиция №4 - „Пресни плодове и зеленчуци”; 5. Обособена позиция №5 – „Хляб”. * Обособена позиция №4 и обособена позиция №5 от обществената поръчка ще бъдат възложени по реда, валиден за индивидуалната прогнозна стойност на всяка от тях съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
218716.68      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Мляко и млечни хранителни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, район "Западен"

Доставки на мляко и млечки хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена най-ниска цена    100
II.2.11) Информация относно опциите
да


При изтичане на срока по договора, но неизчерпване на стойността му, срокът на договора може да се продължи до изчерпване на стойността му, но не повече от 6 (шест) месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15200000      
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, район "Западен"

Доставки на месо, месни хранителни продукти, риба и яйца за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена най-ниска цена    100
II.2.11) Информация относно опциите
да


При изтичане на срока по договора, но неизчерпване на стойността му, срокът на договора може да се продължи до изчерпване на стойността му, но не повече от 6 (шест) месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15851200      
15871000      
15872200      
15320000      
03222400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, район "Западен"

Доставки на плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Западен” – Община Пловдив.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена най-ниска цена    100
II.2.11) Информация относно опциите
да


При изтичане на срока по договора, но неизчерпване на стойността му, срокът на договора може да се продължи до изчерпване на стойността му, но не повече от 6 (шест) месеца
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  964517 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РЗ-ДГ-48    1   Мляко и млечни хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИРА ФУУД ЕООД 202604179
ул. Васил Левски 174
Пловдив BG421 4000 България
mira_food@abv.bg +359 32-969795
+359 32-969795
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
72947.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72947.92      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РЗ-ДГ-49    2   Месо и месни хранителни продукти, риба и яйца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИРА ФУУД ЕООД 202604179
ул. Васил Левски 174
Пловдив BG421 4000 България
mira_food@abv.bg +359 32-969795
+359 32-969795
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
72740.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72740.17      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РЗ-ДГ-50    3   Плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/07/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИРА ФУУД ЕООД 202604179
ул. Васил Левски 174
Пловдив BG421 4000 България
mira_food@abv.bg +359 32-969795
+359 32-969795
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38216.12      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38216.12      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РЗ-ДГ-36    4   Пресни плодове и зеленчуци
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИБОТА ЕООД 201129587
с. Оризари, община Родопи, област Пловдив
Пловдив BG421 4000 България
sibota1@abv.bg +359 889-076128
+359 889-076128
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
29999.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29999.97      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РЗ-ДГ-26    5   Хляб
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИМИД АГРО ЕООД 115108940
ул. Кукленско шосе 1
Пловдив BG421 4000 България
simidaid@abv.bg +359 32-670601
http://www.simid-aid.com/ +359 32-676015
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4812.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4812.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обособена позиция №4 и обособена позиция №5 от обществената поръчка ще бъдат възложени по реда, валиден за индивидуалната прогнозна стойност на всяка от тях съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
zop@cpc.bg +359 2-9356222
https://www.cpc.bg/ +359 2-9807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 100, ал. 4 от ЗОП - срещу решението за одобряване на поканата за потвърждаване на интерес и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, с което одобряват промените в покана за потвърждаване на интерес;
3. изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
4. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
5. публикуването на:
а) решенията за провеждане на процедури на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8 - 10 и 13 от ЗОП;
б) решенията по чл. 100, ал. 7, 11 и 12 от ЗОП;
6. връчването на решението за предварителен подбор или за приключване на диалога;
7. връчването на решението за:
а) определяне на изпълнител;
б) класиране на участниците в конкурса за проект;
в) включване или за отказ от включване в квалификационна система или в динамична система за покупки;
г) прекратяване на участието в квалификационна система или в динамична система за покупки;
д) прекратяване на процедурата;
е) откриване възлагането на обществена поръчка чрез използване на квалификационна система или динамична система за покупки;
8. публикуването на обявлението за доброволна прозрачност.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва