00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.08.2020 11:56 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.08.2020 11:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
28.08.2020 11:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
28.08.2020 11:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.08.2020 11:57 ч. : | 2020 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.08.2020 11:55 ч. : | 28/08/2020 11:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.08.2020 11:55 ч. : | 28/08/2020 11:22 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4099.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор по всеки от договорите, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в съответната мини-процедура по всяка от обособените позиции.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 07 0010700, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 07 0010701
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е предсрочно прекратен
05.08.2020 г.
Съгласно чл. 27, ал. 1 т. 2, договорът се прекратява при изчерпване на посочените в чл. 6, ал. 1 средства.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му – 10.03.2020 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 37 800 лв. без ДДС. С приемо - предавателен протокол от 13.05.2020 г. е удостоверена доставката на артикули на обща стойност 37 785.15 лв. без ДДС. С анекс №81/05.08.2020 г., договор №34/10.03.2020 г. е предсрочно прекратен, поради достигане на максимално допустимата стойност, като остатъчния финансов ресурс в размер на 14.85 лв. без ДДС не позволява закупуването на още артикули по договора.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
28.08.2020 г.
VII: Възложител