Версия за печат

00210-2017-0004

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Магдалена Иванова, България 1202, София, Тел.: 02 98594317, E-mail: magdalena.i.ivanova@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://customs.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-26 от 12.05.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В предмета на поръчка са включени следните услуги от обхвата на неуниверсалната пощенска услуга: За страната: 1.1. Градски куриерски услуги „от врата до врата“ (за същото населено място): а.Обикновени/икономични/ – доставяне в срок до 1 работен ден. б. Експресни – доставяне в същия работен ден, ако пратката е приета до 12 ч. или до 12 ч. на другия ден ако е приета след 12 ч. 1.2. Междуградски куриерски услуги от врата до врата (от/до различни населени места): а.Обикновени /икономични/ – доставка до два работни дни; б. Експресни – доставка до 24 часа. 2.За чужбина: 2.1. Международни куриерски услуги до държави в ЕС: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 2.2. Международни куриерски услуги до европейски държави извън ЕС: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 2.3. Международни куриерски услуги до държави извън Европа: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 3. Да предоставя допълнителни услуги „Доставка във фиксиран час“ и „Обратна разписка“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32-10882 от 10.01.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СТАР ПОСТ ООД, бул. Черни връх 73, България 1407, София, Тел.: 02 9549118, E-mail: info@starpost.info, Факс: 02 9516569

Интернет адрес/и:

URL: http://www.starpost.info/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да предоставя срещу възнаграждение и при условията на този Договор, следните куриерски услуги за нуждите на Агенция "Митници": За страната: 1.1. Градски куриерски услуги „от врата до врата“ (за същото населено място): а.Обикновени/икономични/ – доставяне в срок до 1 работен ден. б. Експресни – доставяне в същия работен ден, ако пратката е приета до 12 ч. или до 12 ч. на другия ден ако е приета след 12 ч. 1.2. Междуградски куриерски услуги от врата до врата (от/до различни населени места): а.Обикновени /икономични/ – доставка до два работни дни; б. Експресни – доставка до 24 часа. 2.За чужбина: 2.1. Международни куриерски услуги до държави в ЕС: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 2.2. Международни куриерски услуги до европейски държави извън ЕС: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 2.3. Международни куриерски услуги до държави извън Европа: а.Обикновени /икономични/; б.Експресни. 3. Да предоставя допълнителни услуги „Доставка във фиксиран час“ и „Обратна разписка“.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

10.01.2019 г. 

Крайна дата

04.10.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
39012.8 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 4 от Договор с рег. № 32-10882 от 10.01.2019 г.; Преди промяната: Договорът влиза в сила от датата на неговото сключване и е със срок на действие до достигане на максималната му стойност, посочена в чл. 6, но не по-късно от 04.10.2019 г.; След промяната: Страните се съгласяват, определеният в чл. 4 от Договор с рег. № 32-10882 от 10.01.2019 г. срок за изпълнение на услугите, да бъде удължен до 31.03.2020 г. или до сключването на нов договор от Индивидуалния Възложител по сключено ново рамково споразумение с предмет "Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации", въз основа на процедура на ЦОП, открита с Решение № РМФ - 38/25.06.2019 г. или до изчерпване на финансовия ресурс на Индивидуалния Възложител, което от трите обстоятелства настъпи първо.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5767.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 143.1 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Просрочване на изпълнението на задълженията по договора.

V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура -вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-26/04.10.2017 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ирена Велкова Стаменова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Агенция "Митници" и длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № ЗАМ-1138/32-201806/10.07.2019 г.