Версия за печат

00210-2016-0003

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121797867

BG411, Изпълнителна агенция Морска администрация, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Мартина Маринова - главен юрисконсулт, дирекция АПФСО, България 1000, София, Тел.: 0700 10145, E-mail: martina.marinova@marad.bg, Факс: 0700 10145

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.marad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.marad.bg/bg/node/1742.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-7 от 21.01.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2016-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

"Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" по обособена позиция № 1 "Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 13.08.2018-1 от 13.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНСОРЦИУМ БЪЛГАРИЯ ЕР-ПОСОКА ДЗЗД, бул. Брюксел № 1, България 1540, София, Тел.: 02 4020224, E-mail: bmarinkova@air.bg, Факс: 02 9840226

Интернет адрес/и:

URL: www.air.bg.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, БЪЛГАРИЯ ЕР АД, бул. Брюксел № 1, България 1540, София, Тел.: 02 4020224, E-mail: bmarinkova@air.bg, Факс: 02 9840226

Интернет адрес/и:

URL: www.air.bg.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПОСОКА КОМ ООД, ул. Сердика № 12, България 1000, София, Тел.: 088 8657771, E-mail: krasimir@posoka.com, Факс: 088 8657771

Интернет адрес/и:

URL: www.posoka.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" по обособена позиция № 1 "Осигуряване на самолетни билети за полети до Брюксел"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.08.2018 г. 

Крайна дата

14.01.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
22500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.01.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Допълнително споразумение № 1 от 14.12.2018 г. - променя се срокът на договора (чл. 3); Преди промяната: Чл. 3: Договорът влиза в сила от датата на подписването му от страните и е със срок на действие до 31.12.2018 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по чл. 5, в зависимост от това кое от двете събития настъпи пo-рано.; След промяната: Страните се съгласяват определеният в чл. 3 от Договор от 13.08.2018 г. срок за изпълнение на услугите да бъде удължен до 31.05.2019 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по чл. 5, ал. 1, или до сключване на договор след проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по сключено ново Рамково споразумение с предмет: "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" въз основа на процедура на ЦОП, открита с Решение № РМФ-29/04.05.2018 г., в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 43 от Договор от 13.08.2018 г.
Променено условие: Допълнително споразумение № 2 от 28.05.2019 г. - променя се срокът (чл. 3), максимално допустимата стойност (чл. 5, ал. 1) и определената гаранция за изпълнение (чл. 8); Преди промяната: 1. Чл. 3: Договорът влиза в сила от датата на подписването му от страните и е със срок на действие до 31.05.2019 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по чл. 5, ал. 1, или до сключване на договор след проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по сключено ново Рамково споразумение с предмет: "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" въз основа на процедура на ЦОП, открита с Решение № РМФ-29/04.05.2018 г., в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано. 2. Чл. 5, ал. 1: Максимално допустимата стойност на договора е в размер до 15 000.00 (петнадесет хиляди лева и нула стотинки) лева без включен ДДС, съответно до 18 000, 00 (осемнадесет хиляди лева и нула стотинки) лева с включен ДДС. 3. Чл. 8: При подписване на този договор, изпълнителят представя на възложителя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС, а именно 450,00 (четиристотин и петдесет лева и нула стотинки) лева без включен ДДС ("Гаранция за изпълнение"), която служи за обезпечаване изпълнението на договора. ; След промяната: §1. Определеният в чл. 3 от договор от 13.08.2018 г. срок за изпълнение на услугите да се чете, както следва: "до 31.12.2019 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора по чл. 5, ал. 1, или до сключване на договор след проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по сключено ново Рамково споразумение с предмет: "Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина" въз основа на нова процедура на ЦОП, открита с Решение № РМФ-29/04.05.2018 г., в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано. § 2. Определената в чл. 5, ал. 1 от Договор от 13.08.2018 г. максимална допустима стойност на договора да се чете, както следва: "22 500,00 (двадесет и две хиляди и петстотин лева и нула стотинки) лева без включен ДДС, съответно 27 000,00 (двадесет и седем хиляди лева и нула стотинки) с включен ДДС. §3. Определената в чл. 8 гаранция за изпълнение на договора да се чете, както следва" "675,00 (шестстотин седемдесет и пет лева и нула стотинки) лева без включен ДДС. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във връзка с ал. 2 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 43 от Договор от 13.08.2018 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 53.22% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: В сключения договор е посочена максимално допустимата стойност, която в срока му за изпълнение не е достигната.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
11975 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане е извършено на 14.01.2020 г., на която дата следва да се приеме, че договорът е изпълнен в съответствие с чл. 72, предложение второ от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (отм).


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: к.д.п. инж. Живко Христакев Петров
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на ИА "Морска администрация"