00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 10:27 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 10:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
12.06.2020 10:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
12.06.2020 10:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 10:27 ч. : | 2020 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 10:26 ч. : | 11/06/2020 16:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.06.2020 10:26 ч. : | 11/06/2020 16:33 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593097
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3793.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка ще бъде уточнен допълнително с всяка конкретна заявка. В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766896
Интернет адрес/и:
URL: www.office1.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП София.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
21.05.2020 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за подаване на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му – 27.03.2019 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 100 000 лв. без ДДС. Последната доставка, по подадена на 16.03.2020 г. заявка, е осъществена на 30.04.2020 г., което е удостоверено с приемо-предавателен протокол от същата дата. В деня след получаване на заявката на 17.03.2020г., изпълнителят уведомява възложителя, чрез координатора по договора и съгласно чл. 15 от същия, че предвид обявеното извънредно положение с решение на МС по повод разпространението на COVID-19, е възможна забава в изпълнението на доставката. Писмото на изпълнителя е прието за уведомление по смисъла на чл. 306 от ТЗ, като с извършване на доставката на 30.04.2020г. се счита, че за изпълнителя по договора са отпаднали обстоятелствата, от извънреден характер, които са го възпрепятствали да извърши доставката до 30.04.2020г. За периода от 17.03.2020г. до 30.04.2020г. изпълнението по договора е спряно. Предвид изложеното срокът на договора, изтича на 11.05.2020г. Последното плащане е извършено на 21.05.2020 г., с което изпълнението по договора се счита за приключено.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
11.06.2020 г.
VII: Възложител