Деловодна информация
00195
12-00-154 02/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
02/06/2020 (дд/мм/гггг)
00195-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Айтос 000056764
ул.Цар Освободител № 3
Айтос BG341 8500 България
Кина Димова - главен експерт ПНООП +359 55823450
op_aytos@abv.bg +359 55822133

Интернет адрес/и

www.aytos.bg

https://aytos.bg/op-periodichni-dostavki-hranitelni-produkti-4061.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ОЦСЗУ и на кухня-майка и филиалите на ДГ към Дирекция „КОВЗС” при община Айтос, по обособени позиции
15000000      
Доставки

Доставката на хранителни продукти е определена в дванадесет обособени позиции, като възложителят предоставя възможност за участие както за една, така и за две или повече обособени позиции.
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособени позиции са прогнозни за периода, за който се възлага поръчката, като възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, да възложи доставка на нови артикули, както и да откаже доставка на артикули включени в приложението към ценовото предложение в случай на промяна в нормативната уредба.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
354231      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 1 „Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ“” ежедневни и се извършват от 06:30 до 7.00 часа. Необходима е доставка на:Хляб „бял” - 0,350 кг.- нарязан – 47000 бр.; Хляб „типов” - 0,350 кг.- нарязан – 7000 бр.; Хляб „бял” - 0,650 кг.- нарязан, стандарт „България“ или еквивалентно – 1100 бр.; Хляб „типов” - 0,650 кг. – нарязан, стандарт „България“ или еквивалентно – 1600 бр.; Хляб пълнозърнест без оцветители - 0,500 кг. – нарязан – 100 бр.; Закуски - 0,150 кг – 5000 бр.; Козуначени изделия - 0,200 кг – 500 бр.; Питка за хамбургер - 0,050 кг – 1400 бр.; Тесто – 100 кг; Кори за баница – 400 кг
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 2 „Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ”“ се извършват всеки вторник от 09:00 до 10:00часа. Необходима е доставка на: Пилешки черен дроб – замразен-500кг; Пилешко бутче горно –замразено-4600кг; Пилешко филе от бяло месо без кост - замразено, натурално-500кг; Пилешко филе от бяло месо без кост - прясно охладено-200кг; Месо пиле – замразено-400кг; Пилешка пържола от бут без кост – замразена, натурална-200кг; Пуешко филе от гърди без кожа- замразено-120кг; Месо заешко – замразено-120кг; Месо телешко без кост/шол - замразен, натурален-400кг; Месо телешко без кост/шол -прясно охладен-50кг; Свински бут без кост – замразен-400кг; Агнешко месо /бут/ - замразен-200кг; Кренвирш пилешки-600кг; Салам телешки-200кг; Малотраен варено-пушен колбас-20кг; Салам шпеков-50кг; Траен варено-пушен салам-20кг; Шунка от свинско месо-20кг; Шунка от пилешко месо-120кг; Малотраен колбас тип свинска варена-700кг; Кайма смес - 60% телешко, 40% свинско-2300кг; Кайма - 60% свинско,
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 3 „Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”“ се извършват всеки понеделник от 09:00 до 10:00часа. Необходима е доставка на: Мляко краве кисело - 2% масленост-13500бр.; Мляко краве кисело - 3,6% масленост, произведено в съответствие с БДС 12:2010 или еквивалент-400бр.; Мляко плодово кисело-1000бр.; Сирене краве бяло саламурено – произведено в съответствие с БДС 15:2010 или еквивалент-200кг; Деликатесен продукт /тип сирене/-1200кг; Прясно краве мляко пастьоризирано - 1,5% масленост-2000бр.; Прясно краве мляко пастьоризирано - не по-малко от 3% масленост-2000бр.; Плодово прясно краве мляко - масленост до 2%-100 бр.; Преходно мляко /за кърмачета на възраст от 6 м. до 12 м./-70кг; Кашкавал краве – произведен в съответствие с БДС 14:2010 или еквивалент-30кг; Деликатесен продукт / тип кашкавал/-300кг; Топено сирене-100бр.; Сирене крема-900бр.; Масло краве-3000бр.; Маргарин-1200бр.; Извара суроватъчна-60кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 4 „Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ”“ се извършват всеки понеделник и четвъртък от 10:00 до 11:00часа. Необходима е доставка на: Домати /сезон: м.май - м. септември/-500кг; Домати /сезон: м. октомври - м. април/-200кг; Зеле /сезон: м. юни - м.октомври/-1000кг; Зеле /сезон: м. ноември - м. май/-300кг; Краставици /сезон: м. май - м. септември/-700кг; Краставици /сезон: м.октомври - м. април/-100кг; Картофи /сезон: м. август - м. март-3200кг/; Картофи /сезон: м. април – м. юли/-1600кг; Лук кромид зрял-3000кг; Тиквички /сезон: м. май - м. септември/-400кг; Тиквички /сезон: м. октомври - м. април/-150кг; Магданоз-1500вр.; Моркови-1500кг; Пипер /сезон: м. юли - м. октомври/-500кг; Пипер /сезон: м. ноември - м. юни/-60кг; Карфиол-50кг; Праз-400кг; Червено цвекло-20кг; Броколи-50кг; Спанак-100кг; Ябълки /сезон: м. септември - м.февруари/-500кг; Ябълки /сезон: м. март - м. август/-500кг; Праскови-200кг; Банани-700кг; Кайсии-100кг; Портокали-500
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 5 „Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”“ се извършват всяка сряда от 10:30 до 12:00 часа. Необходима е доставка на: Олио слънчогледово-2200л; Майонеза-100бр.; Оцет-50бр.; Ориз-1000кг; Сол йодирана-250кг; Зрял фасул-500кг; Зрял фасул /лющен/-50кг; Леща-500кг; Леща червена белена-50кг; Маслини-500кг; Джоджен–сух-300бр.; Черен пипер–млян-1000бр.; Кимион–млян-100бр.; Червен пипер–млян-70кг; Чесън на прах-300бр.; Целина суха-200бр.; Ванилия-400бр.; Канела-100бр.; Дафинов лист-50бр.; Чубрица суха-30кг; Копър сух-150бр.; Бакпулвер-50бр.; Чай кутия-150 кутии; Мед пчелен-20кг; Какао на прах-200бр.; Вафла различни видове-900бр.; Бишкоти-80бр.; Разтворима напитка на прах-300бр.; Бульон-300бр.; Млечен шоколад-200бр.; Яйца кокоши-33000бр.; Захар-200кг; Захар пудра-10кг; Кафе разтворим екстракт-20бр.; Какаова напитка-200бр.; Тахан халва-30кг; Елда-20кг; Киноа-20кг; Млечно пшенична каша-30бр.; Безмлечна оризова каша-20бр.; Десерт тип “Меденка“-500бр.; Суха паста-
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 6 ”Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС“” се извършват ежедневно от 06:30 до 7:00 часа. Необходима е доставка на: Хляб „Бял”, „Добруджа”или „Типов” произведен по УС без подобрители –
0.650 кг-13000бр.; Хляб пълнозърнест, произведен по УС, без подобрители – 0.500 кг-5500бр.; Хляб пълнозърнест със семена – 1000 бр.; Козунак– 0.480 кг-2000бр.; Кори за баница- опаковка от 0.500 кг-1200бр.; Готова закуска „Рогче“ – 2000 бр.; Готова закуска „Кифла с мармалад” – 0.080 кг- 2000бр.; Готова закуска „Кифла с локум” – 2500 бр.; Готова закуска „Геврек със захар” – 2000 бр.; Хляб без глутен – 200 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 7 „Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС”“ се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Пилешко филе–замразено-2600кг; Телешки шол–замразен-150кг; Месо свинско–замразено-800кг; Месо пуешко, филе–замразено-150кг; Шпеков салам „Стара планина”-100бр.; Мляно месо – 60% телешко и 40% свинско, по БДС или еквивалент-1700кг; Месо заешко–замразено-40кг; Риба ХЕК/ филе/–замразена-400кг; Риба Скумрия /филе/–замразена-3000кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 8 „Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”“ се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Кисело мляко – 2% масленост-22500 бр.; Плодово кисело мляко с парченца плод - 1000 бр.; Сирене – 2700 кг; Прясно мляко 2% - краве – 3000 л; Прясно мляко 3,6% - краве – 8000 л; Кашкавал – от краве мляко – 1000 кг; Масло краве до 82% - 1200 кг; Кисело мляко 3,6% - 25000бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Плодове за нуждите на Дирекция „КОВЗС“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по позиция № 9 „Плодове за нуждите на Дирекция „КОВЗС““ се извършват всеки понеделник и четвъртък от 7:00ч. до 9:00ч. Необходима е доставка на: Ябълки /сезон м.септември – м.февруари/ - 7000 кг; Ябълки /сезон м.март – м.август/ - 4500 кг; Праскови /сезон м.юли – м.септември/ - 1000 кг; Банани – 12000 кг;Кайсии / сезон м.юни – м. юли/ - – 500 кг; Портокали /сезон м. ноември – м. април/ – 4000 кг; Череши /сезон м. юни – м. юли/ - 1000 кг; Дини /сезон м. юни – м.септември/ - 500 кг; Грозде /сезон м. август – м.октомври/ - 1500 кг; Киви – 1000 кг; Пъпеш /сезон м.юли – м.август/ - 1000 кг; Мандарини /сезон м.ноември – м.март/ – 1500 кг; Ягоди /сезон м.юни/ - 300 кг; Лимони – 500 кг; Круши /сезон м.август – м.ноември/ - 1200 кг; Круши /сезон м. декември – м.април/ - 1000 кг; Сини сливи /сезон м.август – м.септември/ - 500 кг; Орехи /ядки/ - 150кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Зеленчуци за нуждите на Дирекция „КОВЗС“ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по позиция № 10 „Зеленчуци за нуждите на Дирекция „КОВЗС““ се извършват се извършват всеки понеделник и четвъртък от 7:00ч. до 9:00ч. Необходима е доставка на: Домати /сезон м.май – м.септември/ ? 600 кг; Домати /сезон м.октомври – м.април/ - 500 кг; Зеле /сезон м.юни – м.октомври/ – 800 кг; Зеле /сезон м.ноември – м.май/ - 800 кг; Краставици /сезон м. юни – м. септември/ - 700 кг; Краставици /сезон м. октомври – м. май/ - 500 кг; Картофи / стари от м. август – м. март/ - 4000 кг; Картофи / пресни от м. април – м. юли/ - 2300 кг; Лук кромид зрял – 2500 кг; Тиквички /сезон м. октомври – м. май/ – 250 кг; Тиквички /сезон м. юни – м. септември/ – 300 кг; Магданоз – 500 връзки; Моркови – 2200 кг; Целина – 500 връзки; Маруля, салата – 400 бр.; Репички – 100 връзки; Тиква – 300 кг; Червено цвекло – 50 кг; Спанак /замразен/ – 700кг; Грах / замразен/ - 700 кг; Печен пипер /замразен/ - 700 кг; Зелен фасул /замразен/ - 300 кг; Зeленчуков микс /замразен/ – 500 кг; Гювеч – замразен – 10
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 11 „Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС”“ се извършват всеки вторник от 09:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Лютеница-700бр.; Домати /стерилизирани/-5000бр.; Конфитюр от праскови-500бр.; Кисело зеле-400кг; Мармалад шипков-200бр.; Компот череши-500бр.; Компот сливи-500бр.; Компот от праскови-1000бр.; Компот от кайсии-1000бр.; Компот от ягоди-1000бр.; Компот от круши- 1000бр.; Мармалад-50кг; Компот белени праскови-1000бр.; Натурален сок - в опаковка по 0.200 л-1000бр.; Натурален сок - в опаковка от тетрапак – 1л-2500бр.; Конфитюр от ягоди- 250бр.; Конфитюр от кайсии- 600бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 12 „Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”“ се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Брашно тип „бяло”-2500кг; Грис пшеничен-150кг; Макарони-1600бр.; Кус–кус-500бр.; Фиде-400бр.; Захар-2000кг; Пудра захар-70кг; Олио-1300л; Оцет-100бр.; Ориз-1000кг; Сол-150кг; Зрял фасул-600кг; Бял боб-65 бр.; Леща-700кг; Лющена леща-120бр.; Нишесте-3500бр.; Маслини-100кг; Джоджен-300бр.; Червен пипер-60кг; Чай-40000бр.; Кроасани-5000бр.; Мед-200кг; Какао на прах-400бр.; Ванилия-2000бр.; Канела-300бр.; Яйца-40000бр.; Дафинов лист-50бр.; Чубрица-400бр.; Бакпулвер-600бр.; Галета-150кг; Грухана пшеница-50кг; Тахан халва-150кг; Течен шоколад-100бр.; Мая за хляб-100 кг; Сода бикарбонат-200бр.; Амонячна сода-300бр.; Бисквити с овесени ядки-3000бр.; Бисквити „Закуска” – 3000 бр.; Овесени ядки- 250кг; Киноа-5кг; Елда-5кг; Царевичен грис – 5 бр.; Макарони без глутен – 30 бр.; Фиде без глутен – 10 бр.; Царевично нишест
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 248-612413 (напр. 2015/S 123-123456)   и  950363 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
59    1   ” Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хитекс ЕООД 102637662
ул.Арда № 33
Айтос BG341 8500 България
office.hitex@gmail.com +359 889646248
+359 889646248
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
29925.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23275.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
50    2   Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Петров ЕВГ ЕООД 200423333
ул.Карнеги № 3
Айтос BG341 8500 България
petrov_evgeni@abv.bg +359 888111136
+359 888111136
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
68260      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

66759      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
51    3   „Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фиоре ЕООД 102063107
ПЗ „Север”, ул. „Янко Комитов”, след КАТ
Бургас BG341 8000 България
fiore.burgas@gmail.com +359 56886221
+359 56886221
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34090      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25899.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
52    4   „Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Надежда 2000 ЕООД 115524180
ул.“Заводска“ № 4, ет.2
Пловдив BG421 4000 България
nadejda_2000@abv.bg +359 888204244
+359 888204244
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34390      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29808.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
53    5   „Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Петров ЕВГ ЕООД 200423333
ул.Карнеги № 3
Айтос BG341 8500 България
petrov_evgeni@abv.bg +359 888111136
+359 888111136
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38257.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
54    6   ”Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хитекс ЕООД 102637662
ул.Арда № 33
Айтос BG341 8500 България
office.hitex@gmail.com +359 889646248
+359 889646248
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
26135      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19028      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    7   „Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
55    8   „Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фиоре ЕООД 102063107
ПЗ „Север”, ул. „Янко Комитов”, след КАТ
Бургас BG341 8000 България
fiore.burgas@gmail.com +359 56886221
+359 56886221
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
97215      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

76515      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    9   „Плодове за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
56    10   „Зеленчуци за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Надежда 2000 ЕООД 115524180
ул.“Заводска“ № 4, ет.2
Пловдив BG421 4000 България
nadejda_2000@abv.bg +359 888204244
+359 888204244
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22164      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20677      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
57    11   „Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ив Трейд ООД 102182129
ул.“Мара Гидик“ № 21, ет.2
Бургас BG341 8000 България
iv_trade@abv.bg +359 898670755
+359 898670755
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21530      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21160      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
58    12   „Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/05/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фиоре ЕООД 102063107
ПЗ „Север”, ул. „Янко Комитов”, след КАТ
Бургас BG341 8000 България
fiore.burgas@gmail.com +359 56886221
+359 56886221
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38366.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32851.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва