Версия за печат

00188-2020-0006

BG-Хисаря:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-05-398 от дата 21.05.2020 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471671

BG421, Община Хисаря, бул. Генерал Гурко №14, За: Диляна Антонова, Добромир Марковски, България 4180, Хисаря, Тел.: 00359 33762180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 00359 33762030

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.hisar.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://op.hisar.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна за нуждите на Община Хисаря през 2020г.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на предмета на обществената поръчка включва дейности по отпечатване и предоставяне срещу възнаграждение на ваучери за храна за нуждите на Община Хисаря съгласно изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация и изискванията на Наредба № 7 от 09.07.2003год. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор,издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите. Прогнозният брой на ваучерите по номинална стойност на купюрите за срок от 12 месеца е 12 522 броя. Този брой е ориентировъчен и не обвързва по никакъв начин Възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Съгласно чл.46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят счита, че не е целесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции, тъй като всички услуги, които следва да бъдат реализирани в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат от възложителя. Предметът на обществената поръчка не се разделя на позиции и поради необходимостта, услугите включени в предмета на поръчката да бъдат реализирани при едни и същи условия и срокове и да бъдат предоставени от едно и също лице. Целта на възлагане на поръчката е в рамките на един предмет без обособяване на позиции, Възложителят да разполага с едно лице - Изпълнител, което да отговаря за предоставяната услуга.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 74222 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят провежда настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки. Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката 74222лв. без ДДС, която попада в рамките на стойностите по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, (чл.18, ал.1, т.13, във вр. с чл.182 от ЗОП) безспорно е налице възможност и предпоставки обществената поръчка да бъде проведена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.05.2020 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Йотова Ганева

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Хисаря