Версия за печат

00530-2019-0057

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Н.Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593138, E-mail: n.mladenova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4033.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-106 от 12.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0057
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: Отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации. Техническите характеристики на декларациите са посочени в Техническите спецификации, а видовете и количествата им са посочени в приложена към Техническите спецификации таблица.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 168 от 12.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, МУЛТИПРИНТ ООД, ул. Славянска №10 А, България 2230, Костинброд, Тел.: 02 72166245, E-mail: office@multiprint.bg, Факс: 02 72166248

Интернет адрес/и:

URL: www.multiprint.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Услуги по отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

12.12.2019 г. 

Крайна дата

30.04.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
52048.89 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Приложение № 1 към Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: 1.1. Общият брой на документите от раздел 1-1 Данъчни декларации със следните количества, а именно: а) т. l. l. 3 . Приложение №3 доходи от друга стопанска дейност (образец 2031) 325 100 бр.; б) т. 1.1.4. Приложение №4 доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (образец 2041) — 233 000 бр.; в) т. 1.1.6. Приложение №6 доходи от други източници по чл. 35 от ЗДДФЛ (образец 2061) - 81 500 бр.; 1.2. Общият брой на документите от раздел II-2 Осигурителни декларации със следните количества, а именно: а) т. 2.1 Декларация за регистрация на самоосигуряващ се - 213 000 бр.; б) т. 2.2 Декларация обр.1 - 373 000 бр.; в) т. 2.3. Декларация обр. 5 - 33 550 бр.; г) т. 2.4. Декларация обр. 6 - 258 500 бр.; д) т. 2.5 Декларация обр. 7 - 486 000 бр.; е) т. 2.6 Протокол (Приложение 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № Н- 13) - 450 000 бр.; ж) т. 2.7. Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ - 1 17 000 бр.; з) т. 2.8 Придружително писмо -109 500 бр.; и) т. 2 1 1. Заявление по чл. 3 от Наредба Н- 13 —103 000 бр. ; След промяната: 1.1 Увеличава се броят на документите от раздел 1-1 Данъчни декларации със следните количества, а именно: а) т. l. l. 3 . Приложение №3 доходи от друга стопанска дейност (образец 203 1) 234 100 бр., като общият брой се променя от 325 100 бр. на 559 200 бр.; б) т. 1.1.4. Приложение №4 доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (образец 2041) — 155 300 бр., като общият брой се променя от 233 000 бр. на 388 300 бр.; в) т. 1.1.6. Приложение №6 доходи от други източници по чл. 35 от ЗДДФЛ (образец 2061) - 57 960 бр., като общият брой се променя от 81 500 бр. на 139 460 бр.; 1.2. Намалява се броят на документите от раздел II-2 Осигурителни декларации със следните количества, а именно: а) т. 2.1 Декларация за регистрация на самоосигуряващ се от 213 000 бр. на 170 400 бр. б) т. 2.2 Декларация обр.1 от 373 000 бр. на 279 750 бр. в) т. 2.3. Декларация обр. 5 от 33 550 бр. на 26 840 бр. г) т. 2.4. Декларация обр. 6 от 258 500 бр. на 206 800 бр. д) т. 2.5 Декларация обр. 7 от 486 000 бр. на 374 600 бр. е) т. 2.6 Протокол (Приложение 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № Н- 13) от 450 000 бр. на 360 000 бр. ж) т. 2.7. Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ от 1 17 000 бр на 93 600 бр. з) т. 2.8 Придружително писмо от 109 500 бр. на 87 600 бр. и) т. 2 1 1. Заявление по чл. 3 от Наредба Н- 13 — от 103 000 бр. на 82 400 бр.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: Изменя се наименованието на описаните в раздел 11-2. Осигурителни декларации.; Преди промяната: 2.6. „Протокол /Приложение № 5 към чл. 6, ал.5 на Наредба № Н-8/”; 2.11 “Заявление по чл.2а от Наредба Н-8 от 2005 г.“ ; След промяната: Наименованието на точка 2.6. „Протокол /Приложение № 5 към чл. 6, ал.5 на Наредба № Н-8/” се променя на: ”Протокол (Приложение № 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № н- Наименованието на точка 2.11 “Заявление по чл.2а от Наредба Н-8 от 2005 г.“ се променя на „Заявление по чл. 3 от Наредба Н-13”; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 1 от Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: За предоставяне на Услугите ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена в размер на 52 048,89 лв. без ДДС, съответно 62 458,67 лв. с ДДС формирана за брой страници за съответния вид декларации, съобразно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение №3.; След промяната: За предоставяне на Услугите ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена в размер на 52 048.13 лв. без ДДС или 62 457.75 лв. с ДДС, формирана за брой страници за съответния вид декларации, съобразно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочени в Приложение №1Б към настоящото споразумение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 1 от Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: При подписването на том Договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за изпълнение в размер на З % от стойността на договора без ДДС, а именно 1 561,47 лв., („Гаранция за изпълнение”), която служи за обезпечаване на изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по Договора.; След промяната: Представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС в размер на 561,47 лв., се привежда в съответствие с изменението на чл. 6 от договора, а имено в размер на 1 561,44 лв., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възстановява на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, сума в размер на 0,03 лв. в срок до 30 дни от подписване на настоящото споразумение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
52041.84 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 7.54 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Начислена неустойка за забава, съгласно чл. 29 от договора - Някои видове дан. декларации не са доставени до териториалната структура на НАП (офис София област) в срок, като забавата е до 1 ден след одобрението на образците.

V: Допълнителна информация

Договорът е със срок на действие от датата на сключване - 12.12.2019 г., до пълното изпълнение на задълженията по него, при краен срок до 30.04.2020 г. Съгласно раздел ІІ от договора, сроковете за отпечатване и доставка на декларациите е, както следва: десет календарни дни за данъчните декларации и за осигурителните декларации двадесет календарни дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица. Образците на декларациите за отпечатване са одобрени от възложителя, както следва: - образците на данъчни декларации на 23.12.2019 г., както и на 20.02.2020 г. (съгласно допълнително споразумение); - образците на осигурителните декларации на 20.02.2020 г. Доставката на отпечатаните декларации е удостоверено с приемо-предавателен протокол по места, последните от които са подписани, както следва: 1) на 03.01.2020 г. за данъчните декларации, както и на 28.02.2020 г. (съгласно допълнително споразумение); 2) на 28.02.2020 г. за осигурителните декларации. Плащането се извършва след всяка доставка на място, въз основа на получена фактура, като последното плащане е извършено на 14.04.2020 г., с което приключва изпълнението на договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.