I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Н.Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593138, E-mail: n.mladenova@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4033.
Променено условие: Приложение № 1 към Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: 1.1. Общият брой на документите от раздел 1-1 Данъчни декларации със следните количества, а именно:
а) т. l. l. 3 . Приложение №3 доходи от друга стопанска дейност (образец 2031) 325 100 бр.;
б) т. 1.1.4. Приложение №4 доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (образец 2041) — 233 000 бр.;
в) т. 1.1.6. Приложение №6 доходи от други източници по чл. 35 от ЗДДФЛ
(образец 2061) - 81 500 бр.;
1.2. Общият брой на документите от раздел II-2 Осигурителни декларации със следните количества, а именно:
а) т. 2.1 Декларация за регистрация на самоосигуряващ се - 213 000 бр.;
б) т. 2.2 Декларация обр.1 - 373 000 бр.;
в) т. 2.3. Декларация обр. 5 - 33 550 бр.;
г) т. 2.4. Декларация обр. 6 - 258 500 бр.;
д) т. 2.5 Декларация обр. 7 - 486 000 бр.;
е) т. 2.6 Протокол (Приложение 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № Н- 13) - 450 000 бр.;
ж) т. 2.7. Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ - 1 17 000 бр.;
з) т. 2.8 Придружително писмо -109 500 бр.;
и) т. 2 1 1. Заявление по чл. 3 от Наредба Н- 13 —103 000 бр. ; След промяната: 1.1 Увеличава се броят на документите от раздел 1-1 Данъчни декларации със следните количества, а именно:
а) т. l. l. 3 . Приложение №3 доходи от друга стопанска дейност (образец 203 1) 234 100 бр., като общият брой се променя от 325 100 бр. на 559 200 бр.;
б) т. 1.1.4. Приложение №4 доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество (образец 2041) — 155 300 бр., като общият брой се променя от 233 000 бр. на 388 300 бр.;
в) т. 1.1.6. Приложение №6 доходи от други източници по чл. 35 от ЗДДФЛ
(образец 2061) - 57 960 бр., като общият брой се променя от 81 500 бр. на 139 460 бр.;
1.2. Намалява се броят на документите от раздел II-2 Осигурителни декларации със следните количества, а именно:
а) т. 2.1 Декларация за регистрация на самоосигуряващ се от 213 000 бр. на
170 400 бр.
б) т. 2.2 Декларация обр.1 от 373 000 бр. на 279 750 бр.
в) т. 2.3. Декларация обр. 5 от 33 550 бр. на 26 840 бр.
г) т. 2.4. Декларация обр. 6 от 258 500 бр. на 206 800 бр.
д) т. 2.5 Декларация обр. 7 от 486 000 бр. на 374 600 бр.
е) т. 2.6 Протокол (Приложение 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № Н- 13) от 450 000 бр. на 360 000 бр.
ж) т. 2.7. Уведомление по чл. 62, ал.5 от КТ от 1 17 000 бр на 93 600 бр.
з) т. 2.8 Придружително писмо от 109 500 бр. на 87 600 бр.
и) т. 2 1 1. Заявление по чл. 3 от Наредба Н- 13 — от 103 000 бр. на 82 400 бр.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: Изменя се наименованието на описаните в раздел 11-2. Осигурителни декларации.; Преди промяната: 2.6. „Протокол /Приложение № 5 към чл. 6, ал.5 на Наредба № Н-8/”;
2.11 “Заявление по чл.2а от Наредба Н-8 от
2005 г.“ ; След промяната: Наименованието на точка 2.6. „Протокол /Приложение № 5 към чл. 6, ал.5 на Наредба № Н-8/” се променя на: ”Протокол (Приложение № 9 към чл. 8, ал. 7 на Наредба № н-
Наименованието на точка 2.11 “Заявление по чл.2а от Наредба Н-8 от
2005 г.“ се променя на „Заявление по чл. 3 от Наредба Н-13”; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 1 от Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: За предоставяне на Услугите ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена в размер на 52 048,89 лв. без ДДС, съответно 62 458,67 лв. с ДДС формирана за брой страници за съответния вид декларации, съобразно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение №3.; След промяната: За предоставяне на Услугите ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена в размер на 52 048.13 лв. без ДДС или 62 457.75 лв. с ДДС, формирана за брой страници за съответния вид декларации, съобразно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, посочени в Приложение №1Б към настоящото споразумение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 1 от Договор № 168 от 12.12.2019 г.; Преди промяната: При подписването на том Договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за изпълнение в размер на З % от стойността на договора без ДДС, а именно 1 561,47 лв., („Гаранция за изпълнение”), която служи за обезпечаване на изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по Договора.; След промяната: Представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС в размер на 561,47 лв., се привежда в съответствие с изменението на чл. 6 от договора, а имено в размер на 1 561,44 лв., като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възстановява на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, сума в размер на 0,03 лв. в срок до 30 дни от подписване на настоящото споразумение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Причини за възникване на задължението за неустойките: Начислена неустойка за забава, съгласно чл. 29 от договора - Някои видове дан. декларации не са доставени до териториалната структура на НАП (офис София област) в срок, като забавата е до 1 ден след одобрението на образците.
Договорът е със срок на действие от датата на сключване - 12.12.2019 г., до пълното изпълнение на задълженията по него, при краен срок до 30.04.2020 г.
Съгласно раздел ІІ от договора, сроковете за отпечатване и доставка на декларациите е, както следва: десет календарни дни за данъчните декларации и за осигурителните декларации двадесет календарни дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица. Образците на декларациите за отпечатване са одобрени от възложителя, както следва: - образците на данъчни декларации на 23.12.2019 г., както и на 20.02.2020 г. (съгласно допълнително споразумение); - образците на осигурителните декларации на 20.02.2020 г. Доставката на отпечатаните декларации е удостоверено с приемо-предавателен протокол по места, последните от които са подписани, както следва: 1) на 03.01.2020 г. за данъчните декларации, както и на 28.02.2020 г. (съгласно допълнително споразумение); 2) на 28.02.2020 г. за осигурителните декларации.
Плащането се извършва след всяка доставка на място, въз основа на получена фактура, като последното плащане е извършено на 14.04.2020 г., с което приключва изпълнението на договора.