00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2020 15:28 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2020 15:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.04.2020 15:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.04.2020 15:28 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2020 15:28 ч. : | 2020 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2020 15:26 ч. : | 03/04/2020 14:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
03.04.2020 15:26 ч. : | 03/04/2020 14:56 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593097
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3793.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на стелажи за сортиране, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Адресът за доставка ще бъде уточнен допълнително с всяка конкретна заявка. В срока на действие на договорa Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG413, Престиж Бизнес 93 ООД, ул. Тодор Александров №37, България 2700, Благоевград, Тел.: 088 5699052, E-mail: pb93@mail.bg, Факс: 088 5699052
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
27.03.2020 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му – 27.03.2019 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 60 000 лв. без ДДС. До датата на изтичане на договора общата и изплатена стойност, съобразно възникналите за Възложителя необходимости, е в размер на 129,41 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 21.10.2019 г. Договорът се счита за приключен с изтичането на 12 – месечния срок за изпълнение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
03.04.2020 г.
VII: Възложител