Деловодна информация
01224
БНБ-33912 01/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
01/04/2020 (дд/мм/гггг)
01224-2019-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Българска народна банка 000694037
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1000 България
Капка Баховска +359 291451953
publicprocurement@bnbank.org +359 29508452

Интернет адрес/и

http://www.bnb.bg/

https://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2019-0045_BG


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Българска народна банка

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на складово оборудване за трезорни помещения в „Касов център на БНБ“, гр. Пловдив, по обособени позиции"
39300000      
Доставки

Предметът на ОП включва доставка на складово оборудване за трезорни помещения в „Касов център на БНБ“, гр.Пловдив, по обособени позиции,както следва:
ОП №1-„Доставка и монтаж на складова стелажна система“. Количествата и видът на необходимата складова стелажна система са определени в Прил. №1а–Тех. спецификация по ОП №1;
ОП №2-„Доставка на складова техника за обслужване на трезор“. Количествата и видът на необходимата складова техника са определени в Прил. №1б–Тех.спецификация по ОП №2;
ОП №3-„Доставка на контейнери за съхранение на банкноти/монети“. Количествата и видът на необходимите контейнери за съхранение са определени в Прил. № 1в–Тех. спецификация по ОП №3;
ОП №4-„Ремонтни дейности на складово оборудване,собственост на БНБ“. Обект на обществената поръчка по ОП №4 е извършване на ремонтни дейности на складово оборудване,собственост на БНБ, при възникнала необходимост.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
887736.25      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на складова стелажна система“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39135100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. Пловдив, ул. „Ягодово шосе“ № 2, Касов център на БНБ – гр. Пловдив

Избраният за изпълнител участник по ОП № 1 се задължава да достави и монтира складова стелажна система, по вид и количество, съгласно Приложение №1а–Тех. спецификация, която е неразделна част от докуметацията за обществената поръчка.
В случай, че участникът не е производител на оборудването, то в офертата си представя актуален документ (оторизационно писмо, сертификат, договор, споразумение или друг еквивалентен документ), който да доказва, че същия е оторизиран от страна на производителя и/или официалния представител на производителя на оборудването да извършва доставка и гаранционно обслужване на оборудването. В случаите на представяне от участника на оторизационно писмо от официален представител на производителя, в офертата се прилага и оторизационното писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя на съответното оборудване с посочени права, че е оторизиран да извършва доставка и гаранционно гаранционно обслужване на оборудването.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Избраният за изпълнител участник се задължава да осигури гаранционно обслужване на доставената от него складова стелажна система за срок, предложен в техническото му предложение, считано от датата на въвеждане в експлоатация на складова стелажна система.

II.2) Описание 1

„Доставка на складова техника за обслужване на трезор“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
42990000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. Пловдив, ул. „Ягодово шосе“ № 2, Касов център на БНБ – гр. Пловдив, съгласно условията за доставка DAP (Incoterms 2010 с включени транспортни разходи)

Избраният за изпълнител участник по ОП №2 се задължава да достави складова техника за обслужване на трезор, по вид и количество, съгласно Приложение № 1б – Тех. спецификация по ОП №2-неразделна част от докуметацията за обществената поръчка. В случай, че участникът не е производител на складовата техника, то в офертата си представя актуален документ (оторизационно писмо, сертификат, договор, споразумение или друг еквивалентен документ), който да доказва, че същия е оторизиран от производителя и/или официалния представител на производителя да извършва доставка и гаранционно обслужване на складова техника. В случаите на представяне от участника на оторизационно писмо от официален представител на производителя, в офертата се прилага и оторизационното писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя на съответното складова техника с посочени права, от които да е видно, че е оторизиран да извършва доставка и гаранционно обслужване на оборудв.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Избраният за изпълнител участник се задължава да осигури гаранционно обслужване на доставената от него складова техника за обслужване на трезор за срок, предложен в техническото му предложение, считано от датата на въвеждане в експлоатация на складова техника за обслужване на трезор.

II.2) Описание 1

„Доставка на контейнери за съхранение на банкноти/монети“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421

гр. Пловдив, ул. „Ягодовско шосе“ № 2, Касов център на БНБ – гр. Пловдив, или на адрес: гр. София 1784, ул. „Михаил Тенев“ № 10, ,Касов център на БНБ – гр. София

Избраният за изпълнител участник по ОП №3 се задължава да достави контейнери за съхранение на банкноти/монети,по вид и количество, съгласно Приложение №1в–Тех. спецификация по ОП №3,неразделна част от докуметацията за обществената поръчка.Посоченото количество на контейнерите е ориентировъчно.Възложителят си запазва правото да изиска доп. количества от контейнерите,както и да не изиска всички посочени количества.Доп. количества ще се заплащат по ед. цени, съгласно ценовото предложение на изпълнителя. В случай, че даден участник не е производител, то към техническото си предложение следва да представи актуален документ (писмо, договор, споразумение или друг еквивалентен документ), който да доказва, че същия е оторизиран от производителя и/или официалния представител, да извършва доставка и гаранционно обслужване на контейнерите. В случай на представяне от участника на оторизац. писмо от официален представител на производителя, то в офертата се прилага и оторизац. писмо от производителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Избраният за изпълнител участник се задължава да осигури гаранционно обслужване на доставените от него контейнери за съхранение на банкноти/монети за срок, предложен в техническото му предложение, считано от датата на доставката.

II.2) Описание 1

„Ремонтни дейности на складово оборудване, собственост на БНБ“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София 1784, ул. „Михаил Тенев“ № 10, Касов център на БНБ

Обект на обществената поръчка по ОП № 4 е извършване на ремонтни дейности на складово оборудване, собственост на БНБ, при възникнала необходимост.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция № 4 се възлага по реда на индивидуална ? стойност (по чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП) на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, като разхода ще се доказва с първични платежни документи.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 244-599698 (напр. 2015/S 123-123456)   и  949295 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-33354    1   "Доставка на складово оборудване за трезорни помещения в „Касов център на БНБ“, гр. Пловдив, по обособени позиции“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Складови системи и стелажи ЕООД 202575368
ж.к. Люлин, бл. 330, вх. Ж, ап. 129
София BG411 1336 България
office@stelaji-sss.com +359 24449055
https://stelaji-sss.com/ +359 24441021
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
75000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34278.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-33294    2   „Доставка на складова техника за обслужване на трезор“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Евромаркет Кари АД 131111964
ж. к. Младост 1, бул. Андрей Ляпчев 51,
София BG411 1750 България
karry@euromarket.bg +359 29767100
+359 29767311
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
83000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

61458.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
БНБ-33710    3   „Доставка на контейнери за съхранение на банкноти/монети“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Складови системи и стелажи ЕООД 202575368
ж. к. Люлин, бл. 330, вх. Ж, ап 129
София BG411 1336 България
office@stelaji-sss.com +359 24449055
https://stelaji-sss.com/ +359 24441021
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
792000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

792000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва