Версия за печат

00530-2019-0036

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Ж. Михайлова, България 1000, София, Тел.: 02 98593298, E-mail: j.mihailova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3974.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-74 от 19.06.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0036
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Услугата, предмет на поръчката обхваща изпълнението на следните дейности: организиране и провеждане на 6 работни срещи/конференции на експертно ниво между Национална агенция за приходите на РБългария и приходните администрации на Румъния, Гърция и Турция за засилване на сътрудничеството и разширяване на моделите за контрол в превенцията и разследването на нередности и измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС, в т.ч.: • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Гърция; • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Румъния; • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходните администрации на Република Турция.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 123 от 13.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД Център Логистика 2019, бул. Ботевградско шосе №247, ет. 5, офис 2503, България 1517, София, Тел.: 02 8603224, E-mail: center_eu@abv.bg, Факс: 02 8603224

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Обучителен център Европа ЕООД, ул. Ветрен №4, България 1289, с. Мировяне, Тел.: 02 8603224, E-mail: center_eu@abv.bg, Факс: 02 8603224

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Ес Еф Груп ЕООД, ул. Джиджовска №1, България 2260, Своге, Тел.: 02 888655604, E-mail: rtfm@dir.bg, Факс: 02 888655604

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Организиране и провеждане на 6 (шест) работни срещи/конференции на експертно ниво между представители на НАП и приходните администрации на Република Румъния, Република Гърция и Република Турция.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.09.2019 г. 

Крайна дата

01.02.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
51472.8 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 80% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.12.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
49077.44 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 7, ал. 1 от договора, общата стойност, която възложителят следва да изплати на изпълнителя е в размер на 51 472,80 лв. без ДДС или 61 767,36 лв. с ДДС. Реално на изпълнителя е изплатена сумата в размер на 49 077,44 лв. без ДДС, тъй като в резултат на независещи от страните причини са се явили и са получили логистични услуги по-малко от посочените в Приложение №1 към договора служители на НАП и е приложена разпоредбата на чл. 7, ал. 3 от договора, съгласно която възложителят заплаща действително извършени разходи за получени от участниците в работните срещи логистични услуги, на база предложената от него единична стойност, подписали списък за предоставените логистични услуги. Плащането се извършва в срок до 30 дни след приемане резултатите по дейността на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и издадена фактура от Изпълнителя. На 17.12.2019 г. е извършено окончателното плащане към Изпълнителя, с което приключва изпълнението по договор № 123/13.09.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.