Деловодна информация
01467
 
да
да
16/12/2019 (дд/мм/гггг)
01467-2019-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе №159, БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Силвия Бончева +359 28958985
silvia.boncheva@cez.bg +359 28272171

Интернет адрес/и

http://www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Отпечатване и доставка на бланки, дневници, формуляри и протоколи за нуждите на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД“ PPS19-066
22458000      
Услуги

Целта на настоящата обществена поръчка е сключване на договор/и за отпечатване и доставка на бланки, дневници, формуляри и протоколи за нуждите на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
19162.34      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Отпечатване и доставка на бланки и протоколи за нуждите на Дирекция "Експлоатация и поддържане" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Цариградско шосе" №159

Отпечатване и доставка на следните видове бланки и протоколи за нуждите на Дирекция "Експлоатация и поддържане", със съответните прогнозни количества за всеки вид, както следва:
1. Обход на кабелна линия СрН - 12 110 броя
2. Обход на трафопост - 56 810 броя
3. Обход на въздушна линия НН - 16 230 броя
4. Обход на кабелна линия НН - 15 920 броя
5. Оглед на разпределителна касета - 16 610 броя
6. Обход на проходим колектор - 561 броя
7. Бланка измерване на товари - 728 броя кочани
8. Констативен протокол за щети - 127 броя кочани
9. Уведомление за планови прекъсвания - 22 715 броя
10. Уведомление за планови прекъсвания и разписка - 12 825 броя
11. Протокол за ревизия и профилактика - 7 310 броя
12. Обход на въздушна линия СРНН - 9 882 броя
13. Оперативен дневник Подстанции - 108 броя
14. Дневник за ЛПС - 35 броя
15. Дневник за изключване на прекъсвачи - 12 броя
Продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация:
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение от раздел II.2.4) Описание на обществената поръчка:
16. Дневник за отчитане на налягането на маслонапълнени кабели от 100 листа - 10 броя
17. Бланка за наряди в електрически уредби - 80 броя кочани
18. Бланка за наряди за работа по ВЛ и КЛ, възлови станции и трафопостове - 5 броя кочани
19. Бланки за денонощен отчет в подстанциите - 60 броя кочани

II.2) Описание 1

Отпечатване и доставка на бланки и протоколи за нуждите на Отдел "Управление на качеството" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22458000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Адам Мицкевич" №2А

Отпечатване и доставка на следните видове бланки и протоколи за нуждите на Отдел "Управление на качеството", със съответните прогнозни количества за всеки вид, както следва:
1. Книга за инструктаж по Наредба № РД 07-2 (периодичен, на работното място, извънреден) - 150 броя
2. Книга за инструктаж по Наредба № РД 07-2 (начален инструктаж) – 60 броя
3. Дневник за регистриране на наряди– 100 броя
4. Дневник за проверка на защитни средства– 250 броя
5. Дневник за регистриране на оперативно ремонтния персонал (по нареждане) – дирекция "Експлоатация и поддържане“– 400 броя
6. Дневник за регистриране на работи по нареждане – дирекция "Мерене и управление на данните"– 400 броя
7. Дневник за провеждане на изпити по ПБЗРЕУЕТЦЕМ и НТЕЕЦМ-80 броя
8. Дневник за провеждане на противоаварийни и противопожарни тренировки - 80 броя
Продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация:
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение от раздел II.2.4) Описание на обществената поръчка:
9. Дневник за разпореждане - дирекция "Експлоатация и поддържане" - 80 броя
10. Бланки за наряди за дирекция "Експлоатация и поддържане"/ дирекция "Мерене и управление на данните"- 1500 броя кочани
11. Констативен протокол – 50 броя
12. Удостоверения за проведен изпит по ПБЗРЕУЕТЦЕМ и НТЕЕЦМ - 15000 броя
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 143-353455 (напр. 2015/S 123-123456)   и  923942 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19-375    2   Отпечатване и доставка на бланки и протоколи за нуждите на Дирекция "Експлоатация и поддържане"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БОН-ИГ“ ЕООД 203510601
ж.к. Еленово, бл. 75, ет. 4, ап. 11
Благоевград BG413 2700 България
office@bon-print.com +359 896624455
http://www. +359 896624455
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6812.34      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19-374    3   Отпечатване и доставка на бланки и протоколи за нуждите на Отдел "Управление на качеството"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БОН-ИГ“ ЕООД 203510601
ж.к. Еленово, бл. 75, ет. 4, ап. 11
Благоевград BG413 2700 България
office@bon-print.com +359 896624455
http://www. +359 896624455
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12350      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва