Деловодна информация
00774
10-11-12154 22/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00774-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Стара Загора 000818022
бул. Цар Симеон Велики № 107
Стара Загора BG344 6000 България
Мария Боянова +359 42614813
m.boyanova@starazagora.bg +359 42259132

Интернет адрес/и

www.starazagora.bg

https://www.starazagora.bg/bg/posts/view/12722


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

«Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора по обособени позиции:
30192000      
Доставки

«Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора по обособени позиции:
Обособена позиция № 1 доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
Обособена позиция № 2 доставка на други канцеларски материали»
Предметът на настоящата поръчка е доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора съгласно изискванията на Възложителя. Канцеларските материали трябва да отговарят на изискванията за качество. Доставчикът трябва да гарантира качеството на доставяните от него канцеларски материали.
Място на доставка.
Доставките трябва да бъдат извършвани периодично по заявка на Възложителя до административната сграда на Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107.
Количество и обем на поръчката.
Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора съгласно посочените изискванията на Възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
160000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Предметът на настоящата поръчка е доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора съгласно изискванията на Възложителя. Канцеларските материали трябва да отговарят на изискванията за качество. Доставчикът трябва да гарантира качеството на доставяните от него канцеларски материали.
Място на доставка.
Доставките трябва да бъдат извършвани периодично по заявка на Възложителя до административната сграда на Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107.
Срок на изпълнение на поръчката: 1 (една) година от датата на сключване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка за съответната обособена позиция или до достигане на сумата:
За Обособена позиция № 1 доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП в размер на 60 000 лв. без ДДС. Опаковка, транспорт и съхранение. Доставчикът е отговорен за натоварването, транспортирането и разтоварването на стоките, предмет на до
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 80 от ППЗОП, във връзка с чл. 12 от ЗОП, Възложителят запазва за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания Обособена позиция № 1 доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“

II.2) Описание 1

Доставка на други канцеларски материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Предметът на настоящата поръчка е доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора съгласно изискванията на Възложителя. Канцеларските материали трябва да отговарят на изискванията за качество. Доставчикът трябва да гарантира качеството на доставяните от него канцеларски материали.
Място на доставка.
Доставките трябва да бъдат извършвани периодично по заявка на Възложителя до административната сграда на Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики“ № 107.
Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора съгласно посочените изискванията на Възложителя. Доставките трябва да бъдат извършвани периодично по заявка на Възложителя в срок 1 работен ден
Опаковка, транспорт и съхранение. Доставчикът е отговорен за натоварването, транспортирането и разтоварването на стоките, предмет на доставка. Изпълнителят трябва да осигурява подходяща опаковка за канцеларските материали срещу п
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  909977 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1932    1   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора по Обособена позиция № 1 доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1,т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОНОС ООД 831176328
бул. Ал. Стамболийски 84, ет. 7, офис 38
София BG411 1303 България
zop@officemarket.bg +359 24893137
+359 24893137
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
60000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

60000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1931    2   Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора по Обособена позиция № 2 доставка на други канцеларски материали»
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
ул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва