00237-2019-0009

BG-Аксаково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 702 от дата 22.10.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

BG331, Община Аксаково, ул. Г. Петлешев, №58б, За: Ирина Добрева, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=275.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение СМР на обект: „Ремонт и поддръжка на детски, спортни и фитнес площадки, съоръжения и елементи от инфраструктурата за широко обществено ползване на територията на община Аксаково“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Описание предмета на поръчката: Основната цел на поръчката е извършването на ремонтни работи и поддръжка на детски, спортни и фитнес площадки, съоръжения и елементи от инфраструктурата за широко обществено ползване на територията на община Аксаково, в това число и при възникване на необходимост от аварийни/ неотложни ремонти, застрашаващи живота и здравето на хората. Предвидените дейности са подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка. Забележка: Всички видове дейности ще се изпълняват след предварително съгласуване по видове и количества от представител на Възложителя – Община Аксаково. При необходимост от ремонт, Възложителят предоставя на Изпълнителя възлагателно писмо с изходните данни, достатъчни за започване фактическото изпълнение на строително-монтажните работи, подписано от Директор Дирекция “Инвестиционна политика, екология, програми и проекти” при Община Аксаково. Количество и обем: Поръчката обхваща всички детски, спортни и фитнес площадки, съоръжения (спиркови заслони, чешми, пейки, външни стълбища , предпазни парапети и др.) и елементи от инфраструктурата за широко обществено ползване в населените места на територията на община Аксаково.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Критериите за подбор:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Разделянето на поръчката на обособени позиции е неподходящо, тъй като макар и условно предметът на обществената поръчка да включва повече от един обект /детски, спортни и фитнес площадки, съоръжения и елементи от инфраструктурата за широко обществено ползване в населените места на територията на община Аксаково/, то изпълнението на СМР ще се извършва при необходимост и нужда от такива строително - монтажни работи. В този смисъл, отделянето на горепосочените обекти като обособени позиции би довело до възможността по някои от тях въобще да няма изпълнение за периода на договора. Договорът за настоящата обществена поръчка по своята същност цели осигуряване на изпълнител, който да извършва текущо и аварийно обслужване не с оглед обекта, а с оглед периода, за който ще бъде извършван и той има характера на абонаментна поддръжка. Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Ето защо, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в конкретния случай е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 120000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на поръчката е до 120 000,00 лв. без вкл. ДДС. Възлагането на строителството по тази поръчка се извършва по реда на публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция и пропорционалност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.10.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Руска Георгиева Илиева

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Аксаково - Възложител, съгласно заповед №242/18.04.2016 г. на Кмета на Община Аксаково