Деловодна информация
00268
ФУМИ-1352 29/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00268-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
София BG411 1233 България
Ренета Радионова - Юрисконсулт, отдел ОПМ, дирекция УСОП +359 28080922
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

www.aref.government.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,12933


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Предоставяне на международна закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на логистика при реализ. на обуч-ята, предв. в Д-ст2 от НП/ИГРП по ФУМИ 2014 до 2020 г.„Поддърж. и повишаване на първонач. изгр.адм.капацитет, обуч.на преводачи и соц.р-ци,по 5 об.п.
79952000      
Услуги

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на:
-3 тридневни обучения на общо 75 служители на ДАБ при МС, съгл. План за обучение -Прил. № 1;
-3 тридневни обучения на общо 75 представители на целевите групи – служители на ДАБ, Ст. община, община Нова Загора и община Харманли и отдели „Закрила на детето“ към дир. “Социално подпомагане” гр. София, гр. Харманли и гр. Нова Загора, съгл. План за обучение -Прил. № 2;
-7 бр.тридн. обучения на общо 210 служители на ДАБ при МС, съгл. План за обучение - Прил. № 3;
-3 бр.тридн. обучения на общо 90 служители от ДАБ при МС, съгл. План за обучение - Прил. № 4;
- 6 бр. двудневни семинара на общо 120 представители на общ. администрации, държ. институции – АСП,МОН и др. и неправителствен сектор, съгл. План за провеждане на семинарите - Прил. № 5.
Прил. №№1-5 са неразделна част от техническата спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
102859      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Логистично обезпечаване на 3 тридневни обучения на общо 75 служители на ДАБ при МС 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423
BG421
BG413

гр. Велинград, гр. Хисаря, гр. Благоевград.

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на 3 тридневни обучения на общо 75 служители на ДАБ при МС, съгл. План за обучение -Прил. № 1 - хотелско настананяване със съответното изхранване; осигуряване на оборудвана зала за провеждане на обученията; кафе-паузи; транспорт; зареждане с минерална вода; конферентни материали и снимков материал от събитието.
Прил. № 1 е неразделна част от техническата спецификация, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: BG65AMNP001-1.003-0001,Д-ст 2 от НП/ИГРП 2017 по ФУМИ“2014–2020г.„Поддържане и повишаване на първоначално изгр. адм.капацитет,обучение на преводачи и соц.работници

Продължителност в месеци: 5

II.2) Описание 1

Логистично обезпечаване на 3 тридневни обучения на общо 75 предст. на целев.групи – служители на ДАБ, СО, общ. Н. Загора и общ. Харманли и отд.„Закр. на детето“ към дир. СП -гр.София,Харманли,Н.Загора 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG423
BG421

гр. Пловдив, гр. Велинград, гр. Хисаря.

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на 3 тридневни обучения на общо 75 представители на целевите групи – служители на ДАБ, Столична община, община Нова Загора и община Харманли и отдели „Закрила на детето“ към дирекции “Социално подпомагане” гр. София, гр. Харманли и гр. Нова Загора, съгл. План за обучение -Прил. № 2 - хотелско настананяване със съответното изхранване; осигуряване на оборудвана зала за провеждане на обученията; кафе-паузи; транспорт; зареждане с минерална вода; конферентни материали и снимков материал от събитието.
Прил. № 2 е неразделна част от техническата спецификация, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG65AMNP001-1.003-0001,Д-ст 2 от НП/ИГРП 2017 по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“2014–2020г.„Поддържане и повишаване на първоначално изгр. адм.капацитет,обучение на преводачи и соц.работници

Продължителност в месеци: 5

II.2) Описание 1

Логистично обезпечаване на 7 броя тридневни обучения на 210 служители на ДАБ при МС 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412
BG421
BG422
BG423
BG421
BG315

к. к. Боровец, гр. Хисаря, гр. Хасково, гр. Велинград, гр. Пловдив, к. к. Рибарица, к. к. Рибарица.

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на 7 броя тридневни обучения на 210 служители на ДАБ при МС, съгл. План за обучение -Прил. № 3 - хотелско настананяване със съответното изхранване; осигуряване на оборудвана зала за провеждане на обученията; кафе-паузи; транспорт; зареждане с минерална вода; конферентни материали и снимков материал от събитието.
Прил. № 3 е неразделна част от техническата спецификация, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG65AMNP001-1.003-0001,Д-ст 2 от НП/ИГРП 2017 по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“2014–2020г.„Поддържане и повишаване на първоначално изгр. адм.капацитет,обучение на преводачи и соц.работници

Продължителност в месеци: 5

II.2) Описание 1

Логистично обезпечаване на 3 броя тридневни обучения на 90 служители от ДАБ при МС 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344
BG423
BG421

Старозагорски минерални бани, гр. Велинград, гр. Хисаря.

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на 3 броя тридневни обучения на 90 служители от ДАБ при МС, съгл. План за обучение -Прил. № 4 - хотелско настананяване със съответното изхранване; осигуряване на оборудвана зала за провеждане на обученията; кафе-паузи; транспорт; зареждане с минерална вода; конферентни материали и снимков материал от събитието.
Прил. № 4 е неразделна част от техническата спецификация, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG65AMNP001-1.003-0001,Д-ст 2 от НП/ИГРП 2017 по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“2014–2020г.„Поддържане и повишаване на първоначално изгр. адм.капацитет,обучение на преводачи и соц.работници

Продължителност в месеци: 5

II.2) Описание 1

Логистично обезпечаване на 6 двудневни семинара на общо 120 представители на общински администрации, държавни институции – АСП, МОН и др. и неправителствен сектор 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Велинград.

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на логистика при реализиране на 6 двудневни семинара на общо 120 представители на общински администрации, държавни институции – Агенция за социално подпомагане, Министерство на образованието и науката и др. и неправителствен сектор, съгл. План за обучение -Прил. № 5 - хотелско настананяване със съответното изхранване; осигуряване на оборудвана зала за провеждане на обученията; кафе-паузи; транспорт; зареждане с минерална вода; конферентни материали и снимков материал от събитието.
Прил. № 5 е неразделна част от техническата спецификация, част от документацията за участие в обществената поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG65AMNP001-1.003-0001,Д-ст 2 от НП/ИГРП 2017 по Фонд „Убежище, миграция и интеграция“2014–2020г.„Поддържане и повишаване на първоначално изгр. адм.капацитет,обучение на преводачи и соц.работници

Продължителност в месеци: 5
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  915175 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФУМИ-1316    1   Логистично обезпечаване на 3 тридневни обучения на общо 75 служители на ДАБ при МС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра №11-13
гр.София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 24231418
www.skytravel-bg.com +359 885559901
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФУМИ-1314    2   Логистично обезпечаване на 3 тридневни обучения на общо 75 предст. на целев.групи – служители на ДАБ, СО, общ. Н. Загора и общ. Харманли и отд.„Закр. на детето“ към дир. СП -гр.София,Харманли,Н.Загора
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра №11-13
гр. София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 24231418
www.skytravel-bg.com +359 885559901
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14625      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФУМИ-1313    3   Логистично обезпечаване на 7 броя тридневни обучения на 210 служители на ДАБ при МС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра №11-13
гр. София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 24231418
www.skytravel-bg.com +359 885559901
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36620      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФУМИ-1312    4   Логистично обезпечаване на 3 броя тридневни обучения на 90 служители от ДАБ при МС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра №11-13
гр. софия BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 24231418
www.skytravel-bg.com +359 885559901
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФУМИ-1310    5   Логистично обезпечаване на 6 двудневни семинара на общо 120 представители на общински администрации, държавни институции – АСП, МОН и др. и неправителствен сектор
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СКАЙ ТРАВЕЛ ЕООД 131399527
ул. Петра №11-13
гр. София BG411 1527 България
office@sky-travel.info +359 24231418
www.skytravel-bg.com +359 885559901
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
29000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20964      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
гр. София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва