Версия за печат

00188-2019-0007

BG-Хисаря:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

68. Хранително-вкусова промишленост


Решение номер РД-05-449 от дата 19.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471671

BG421, Община Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14, За: Тодора Богутова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://hisar.bg/hisar.

Адрес на профила на купувача (URL): http://hisar.bg/hisar/обществени-поръчки.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на хранителни стоки и продукти за Детски градини на територията на общ. Хисаря, за детска млечна кухня в гр. Хисаря, за домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за СУ „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за ОУ „Климент Охридски" в гр. Хисаря, ОУ „Васил Левски” гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел и Дневен център за стари хора с. Старосел, Дневен център за стари хора гр. Хисаря, по 6 обособени позиции” 1. Обособена позиция № 1: Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. Обособена позиция № 2: Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 3. Обособена позиция № 3: Доставка на пресни зеленчуци и плодове, клубеноплодни и кореноплодни; 4. Обособена позиция № 4: Доставка на мляко и млечни продукти; 5. Обособена позиция № 5: Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно; 6. Обособена позиция № 6: Доставка на различни хранителни стоки, продукти и напитки;

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на хранителни продукти след отправена предварителна заявка за нуждите на следните обекти: ДГ “Мечо Пух “ гр. Хисаря ДГ “Пинокио “ гр. Хисаря Детска млечна кухня гр. Хисаря ДГ “Дъга” гр .Хисаря ДГ “Слънце” с. Паничери ДГ “Чайка” с. Старосел СУ ”Христо Смирненски” гр. Хисаря ОУ ”Климент Охридски” гр. Хисаря ОУ ”Васил Левски” гр.Хисаря ДСП гр. Хисаря ДСХ „Св. Иван Рилски” с. Старосел ДЦСХ „Надежда” гр. Хисаря ДЦСХ с. Старосел Видовете хранителни продукти, изискванията към тях,мерната единица и прогнозно количество за всеки продукт от обособената позиция са подробно описани в техническата спецификация на обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 170000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на обществената поръчка е съотносима към процедурата публично състезание и поръчката следва да се възложи по реда на тази процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок - от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пенка Димитрова Дойкова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хисаря