Версия за печат

00496-2019-0093

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

34. Археология


Решение номер РД04-0074 от дата 15.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Светла Тюркеджиева, България 1000, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: sveskova@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2547&_pprocou_WAR_asp_delta=10.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка и гаранционна поддръжка на компютърна техника за нуждите на Агенцията за социално подпомагане.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка включва доставка и гарационна поддръжка на не по-малко от 160 /сто и шестдесет/ броя настолни компютърни конфигурации /компютър, монитор и лицензирана операционна система/в рамките на пределната прогнозна стойност на обществената поръчка с цел обезпечаване на Агенция за социално подпомагане.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Родовата същност на предмета на обществената поръчка не предпоставя разделяне на обособени позиции, доколкото структурата на агенцията и начина на предоставянене и отчетност на материалните активи е централизиран, като съответното хардуерно обезпечаване налага единен интегриран подход в контекста на изгражането на електронно управление. За реализирането на основните дейности по отпускане на социални помощи, услуги и закрила на детето в Агенцията по социално подпомагане и предоставянето на качествени услуги за социално подпомагане и социално включване, качествено обслужване на гражданите и гарантиране на нормалните условия за работа на служителите на АСП е необходимо осигуряването на достатъчно количество компютърна техника, която да е със съобразени параметри и качество, за да може да работи ефективно с Интегрираната информационна система /ИИС/ при гарантирана информационна сигурност.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 250000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Родовата същност на предмета на обществената поръчка и пределната финансова рамка, при съобразяване на известните идентични или сходни потребности на възложителя за 2019 година, предпоставят избор на открита процедура по ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Най-късно в деня на подписване на настоящия договор Изпълнителят представя документ в оригинал за гаранция за изпъление на договора в размер на 3 /три/ % от сумарната стойност на контракта без ДДС за целия срок под една от следните нормативно – регламентирани форми: банкова гаранция /изрична, неотменима и непрехвърлима/, със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на доставката по договора; или парична сума, внесена по сметка на възложителя; или застраховка в полза на възложителя, която да обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Гаранцията под формата на парична сума се внася по следната банкова сметка: Банка: Българска Народна Банка - ЦУ, „Княз Александър Батенберг” 1 Банков код (BIC): BNBGBGSD Банкова сметка (IBAN): BG29 BNBG 9661 3300 1342 01 Гаранцията за изпъленние се освобождава от Възложителя в срок до 30 календарни дни след приключване изпълнението на доставката по договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и чл. 197 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

15.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ана Димитрова Ананиева

VIII.2) Длъжност

За Изпълнителен директор на АСП, съгл. Заповед № РД01-1518/13.08.2019 г.