| „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД“ |
PPD18-119 |
| 30192000 |
|
|
Обект на настоящата поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка“ съгласно смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП и има за предмет периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД. Предметът на поръчката е разделен на 2 обособени позиции, както следва: 1) Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка на канцеларски материали“; 2) Обособена позиция № 2 с предмет: „Доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП)“. Прогнозното количество на стоките, включени в съответните обособени позиции е посочено в ГЛАВА II. "ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ. ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА", неразделна част от документацията за участие в поръчката. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
| 640000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
| или |
| / които са взети предвид |
| (за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
| (за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
| (за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
| „Доставка на канцеларски материали“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197630 30197642 30192160 22612000 39292300 30197330 30197320 30197321 30197100 30192134 24910000 39241200 39525800 30234600 31440000 30192121 30192125 30192130 30192132 30192100 22851000 22853000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411 BG314 BG315 BG311 BG313 BG312 BG414 BG415 BG413
Административни сгради, офиси или складове на Възложителя на територията на Р България, в градовете: София, Плевен, Ловеч, Видин, Враца, Монтана, Перник, Кюстендил, Благоевград, Дупница и Левски. | Предмет на поръчката по ОП № 1 е периодична доставка на следните канцеларски материали: - общо 38 вида артикули по списък с основни канцеларски материали, с фиксирани цени за срока на договора, а именно: Копирна хартия A4; Копирна хартия A3; Коректор; Туш; Пластмасова линия; Перфоратор; Телбод; Антителбод; Телчета за телбод; Моливник; Лепило; Тиксодържач за тиксо; Ножица; Кърпи за почистване на екрани и за почистване на офис техника; USB флаш памети; DVD-R шпиндел; Батерии; Химикали; Маркери; Моливи; Графити за моливи; Гуми; Класьори; Джоб с перфорация А4; и/или - от каталог с канцеларски материали на Изпълнителя, с включен процент отстъпка от каталожната цена. Прогнозните количествата на основните канцеларски материали, с фиксирани цени за срока на договора са посочени в списък-спецификация в Глава II. "ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ. ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА" към документацията за поръчката. Доставките се реализират чрез покупка. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Освен периодичните поръчки, генерирани 4 (четири) пъти в месеца, в началото на всяка седмица от месецa, Възложителят си запазва правото инцидентно да заявява стоки, извън периодичността на доставката.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
| „Доставка на канцеларски материали, съгласно списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП)“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 22816000 22816100 22817000 22819000 22852000 22852100 30197130 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411 BG314 BG315 BG311 BG313 BG312 BG414 BG415 BG413
Административни сгради, офиси или складове на Възложителя на територията на Р България, в градовете: София, Плевен, Ловеч, Видин, Враца, Монтана, Перник, Кюстендил, Благоевград, Дупница и Левски. | Предмет на поръчката по обособена позиция № 2 е периодична доставка на следните канцеларски материали, включени в Списък на стоки и услуги по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, утвърден с Решение № 591 от 18 Юли 2016 г. на Министерския съвет (МС): - общо 11 вида артикула по списък с основни канцеларски материали, с фиксирани цени за срока на договора, а именно: Тетрадка малък формат; Тетрадка голям формат; Лепещи индекси; Самозалепващи кубчета; Бял хартиен куб с поставка; Класьори; Папки; Кламери; и/или -от каталог с канцеларски материали на Изпълнителя с включен процент отстъпка от каталожната цена. Прогнозните количествата на основните канцеларски материали, с фиксирани цени за срока на договора са посочени в списък-спецификация в Глава II. "ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ. ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА" към документацията за обществената поръчка. Доставките се реализират чрез покупка. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
Освен периодичните поръчки, генерирани 4 (четири) пъти в месеца, в началото на всяка седмица от месецa, Възложителят си запазва правото инцидентно да заявява стоки, извън периодичността на доставката.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Предметът на Обособена позиция № 2 е включен в списъка по чл. 12, ал. 1 от ЗОП и на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП Възложителят определя обособената позиция № 2 като предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
|
|