Деловодна информация
5615
536400-14215 01/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
05615-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Миграция 129010666
бул. Княгиня Мария Луиза № 48
София BG411 1202 България
Таня Митрева +359 2982-5649
migration@mvr.bg +359 2982-3775

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/migration

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider61/087e1e75-d1a9-41e7-82c4-2cb10a4402bd/dostavka-komputyrna-tehnika-4-poz-2019


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на дирекция „Миграция“ по обособени позиции
30200000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на дирекция „Миграция“ по обособени позиции: Обособена позиция 1 – Доставка на компютърни конфигурации, Обособена позиция 2 – Доставка на копирни машини, принтери и скенери, Обособена позиция 3 – Доставка на таблети, Обособена позиция 4 – Доставка на устройство за архивиране и съхранение на данни.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
97338.80      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG422

Дирекция "Миграция"- гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" №48, село Бусманци, ул. "Генерал Гурко"№65А, гр. Любимец, бул. "Одрин" №75.

Доставка на 50 броя компютърни конфугурации.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044 и споразумение HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0046 по Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и BG/AMIF -SO3-NO2-A2

II.2) Описание 1

Доставка на копирни машини, принтери и скенери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG422

Дирекция "Миграция", гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза"№48; с. Бусманци, ул. "Генерал Гурко" №65а; Град Любимец, бул. "Одрин" №75.

Доставка на осем броя копирни машини, осем броя мрежови принтери, 11 броя настолни скенери, 47 броя лазерни принтери.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044 И HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0046/0046. BG/AMIF-SO3-NO2-A2

II.2) Описание 1

Доставка на таблети 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG422

Дирекция "Миграция", гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза"№48; Село Бусманци, ул. "Генерал Гурко"№ 65а; Град Любимец, бул. "Одрин"№75.

Доставка на два броя таблети.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG/AMIF - SO3 - NO2 - A2

II.2) Описание 1

Доставка за устройство за архивиране и съхранение на данни 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG422

Град София, бул. "Княгиня Мария Луиза"№48; Село Бусманция, ул. "Генерал Гурко"№65а; Град Любимец, бул. "Одрин" №75/

Доставка на един брой устройство за архивиране и съхранение на данни.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Грантово споразумение № HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044 И HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0046

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  898467 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
536400-12985    1   Доставка на компютърни конфигурации
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ЕООД 175370880
бул. Цар Борис III № 93-95, ет. 2
София BG411 1612 България
sales@asap.bg +359 24475115
https://www.asap.bg/company.html +359 24475115
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
85000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47450      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
536400-12491    2   Доставка на копирни машини, принтери и скенери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОПИЛИНК ЕООД 121766524
бул. Никола Вапцаров, бл. 38
София BG411 1000 България
sales@copy.bg +359 29625939
www.copylink.bg +359 29625939
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
44300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

37181      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
536400-13530    3   Доставка на таблети
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1000 България
order@office1.bg +359 70010700
https://www.office1.bg/contactus +359 70010700
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1587.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
536400-12986    4   Доставка на устройство за архивиране и съхранение на данни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Софт ЕООД 832069304
ул. Козлодуй №98
София BG411 1000 България
sales@smartsoft.bg +359 2491-2027
www.smartsoft.bg +359 24912029
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11120      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2988-4070
http://www.cpc.bg +359 2980-7315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативна дейност
бул. Княгиня Мария Луиза № 48
София 1202 България
migration@mvr.bg +359 2982-6359
https://www.mvr.bg/migration +359 2982-3775

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва