Деловодна информация
00258
95-00-7881 20/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/06/2019 (дд/мм/гггг)
00258-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на околната среда и водите 000697371
бул. Княгиня Мария Луиза 22
София BG411 1000 България
Милена Кънчева +359 29406506
mkancheva@moew.government.bg +359 29807041

Интернет адрес/и

https://www.moew.government.bg/

https://www.moew.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/346/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020“, с включени три обособени позиции
30200000      
Доставки

по Обособена позиция №1 се включват: Дейност 1 Доставка, която включва доставка на софтуерни продукти и Дейност 2 Интеграция на Abbyy Finereader 14 Corporate в среда на Възложителя. Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.1.
по Обособена позиция №2 се включват: Дейност 1 Доставка, която включва доставка продукти/техника, включително гаранционна поддръжка на доставените продукти/техника от 12 месеца с обслужване на място, считано от датата на доставка. Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгл. Технич. спецификация –Прил. 1.2
по Обособена позиция №3 се включват: Дейност 1 Доставка, която включва доставка на продукти/техника, Гаранционна поддръжка на доставените продукти/техника от 36 месеца с обслужване на място, считано от датата на доставка.
Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.3.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
748834.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на програмно осигуряване (софтуер)“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48218000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На територията на Република България. Мястото за доставка и изпълнение Дейност 2 е сградата на МОСВ, находяща се в гр. София, ул. „Уилям Гладстон“ № 67, ГД ОПОС.

В обхвата на поръчката по ОП №1 се включват дейности:Дейност1 Доставка,която включва доставка на следните продукти:1.1)125 лицензи за MS Office 2019;1.2)5броя лицензии за AutoCad LE;1.3)30 броя лицензи за Abbyy Finereader 14 Corporate.Дейност 2 Интеграция на Abbyy Finereader 14 Corporate в среда на Възложителя,която включва дейности по инсталиране,тестване и пускане в експлоатация на Abbyy Finereader 14 Corporate в среда на Възложителя.Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Технич. спецификация–Прилож.№1.1.Срокът за изпълнение на Дейност1 е по предложение на участника като този срок не може да бъде по-кратък от 1 календ.ден и съответно по-дълъг от 30 календ.дни, считано от влизане в сила на договора.Срокът за изпълнение на Дейност 2„Интеграция на Abbyy Finereader 14 Corporate в среда на Възложителя“ е по предложение на участника като този срок не може да бъде по-кратък от 1 календарен ден и съответно по-дълъг от 30 календарни дни, считано от датат
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА СД- Срок на доставка (за Дейност 1)    15%
СИ - Срок за интеграция на Abbyy Finereader 14 Corporate в среда на Възложителя (за Дейност 2)    15%
Цена
ФО- Фин. оценка- 70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Необходимите финансови средства за изпълнението на настоящата поръчка се осигуряват по приоритетна ос 6 на Оперативна програма „Околна среда 2014–2020г.“

към раздел II.2.5 Критерий за възлагане
Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Максималния брой точки, които участника може да получи е 100 точки. Комплексната оценка на офертата на всеки участник е сбор от стойностите на оценките по показатели ФO, СД и СИ.
КО (i) = СД (i) + СИ(i) + ФО (i).

II.2) Описание 1

„Доставка на периферна техника“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На територията на Република България. Мястото на доставката е сградата на МОСВ, град София, ул. „Уилям Гладстон“ № 67, ГД ОПОС.

В обхвата на поръчката по ОП №2 се включват следните дейности:Дейност1 Доставка, която включва доставка на следните продукти/техника:1.1)А3 Цветно мултифункционално устройство-6 броя;1.2)А4 монохромен лазерен принтер–37 броя;1.3)А4 цветен лазерен принтер–11 броя;1.4)Персонален настолен скенер - 20 броя.1.5)Гаранционна поддръжка на доставените продукти/техника от 12 месеца с обслужване на място,считано от датата на доставка.Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.2.Срокът за изпълнение на Дейност 1 е по предложение на участника като този срок не може да бъде по-кратък от 1 календарен ден и съответно по-дълъг от 30 календарни дни, считано от влизане в сила на договора.В срока на доставка се включва цялостна доставка на всички продукти/техника в обхвата на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА СД - Срок на доставка (за Дейност 1)    30%
Цена
ФО-Фин. оценка 70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Необходимите финансови средства за изпълнението на настоящата поръчка се осигуряват по приоритетна ос 6 на Оперативна програма „Околна среда 2014–2020г.“

към раздел II.2.5 Критерий за възлагане
Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Максималния брой точки, които участника може да получи е 100 точки. Комплексната оценка на офертата на всеки участник е сбор от стойностите на оценките по показатели ФO, СД и СИ.
КО (i) = СД (i) + СИ(i) + ФО (i).

II.2) Описание 1

„Доставка на компютърна техника“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ОПОС

В обхвата на поръчката по ОП №3 се включват следните дейности:Дейност1 Доставка,която включва доставка на следните продукти/техника:1.1) Потребителски компютри (тип Desktop)-120 броя;1.2)Високопроизводителни работни станции–5 броя;1.3)Монитори 24“ LED–135 броя;1.4)Монитори 27“ LED–10 броя;1.5) Мобилни компютри тип 1 (лаптоп)–5 броя;1.6)Мобилни компютри тип 2 (лаптоп) – 5 броя.1.7)Гаранционна поддръжка на доставените продукти/техника от 36 месеца с обслужване на място, считано от датата на доставка.Обхватът на дейностите и изисквания към изпълнението на поръчката са съгласно Техническата спецификация – Приложение №1.3.Срокът за изпълнение на Дейност 1 е по предложение на участника като този срок не може да бъде по-кратък от 1 календарен ден и съответно по-дълъг от 30 календарни дни, считано от влизане в сила на договора.В срока на доставка се включва цялостна доставка на всички продукти/техника в обхвата на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА СД - Срок на доставка (за Дейност 1)    30%
Цена
ФО-Фин. оценка -70%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Необходимите финансови средства за изпълнението на настоящата поръчка се осигуряват по приоритетна ос 6 на Оперативна програма „Околна среда 2014–2020г.“

към раздел II.2.5 Критерий за възлагане
За всяка от обособените позиции класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Максималния брой точки, които участника може да получи е 100 точки. Комплексната оценка на офертата на всеки участник е сбор от стойностите на оценките по показатели СД и ФO.
КО (i) = СД (i) + ФО (i)
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 021-045423 (напр. 2015/S 123-123456)   и  890944 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-34-52    1   „Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020“, с включени позиции – за Обособена позиция №1: „Доставка на програмно осигуряване (софтуер)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
ул. Тинтява №13
гр. София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
+359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

103818.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-34-47    2   „Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020“, с включени позиции – за Обособена позиция №2: „Доставка на периферна техника“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КЮ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД 175154262
ул. Самоковско шосе №2Л, ТЦ Боила, ет.4, офис 8.3
гр. София BG411 1138 България
stefan@qelectronic.com +359 24442450
+359 24442488
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

291131.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-34-48    3   „Доставка на софтуер, периферна и компютърна техника за нуждите на ОПОС 2014-2020“, с включени позиции – за Обособена позиция №3: „Доставка на компютърна техника“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КЮ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД 175154262
ул. Самоковско шосе №2Л, ТЦ Боила, ет.4, офис 8.3
гр. София BG411 1138 България
stefan@qelectronic.com +359 24442450
+359 24442488
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

353885.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
гр. София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/06/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва